Rolex mfl gör ju så... Skillnaden är väl att Panerai numrerar sina klockor på baksidan /1000 ..Ja, det måste vara det. Men det är fortfarande ett konstigt beteende tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex mfl gör ju så... Skillnaden är väl att Panerai numrerar sina klockor på baksidan /1000 ..Ja, det måste vara det. Men det är fortfarande ett konstigt beteende tycker jag
Rolex mfl gör ju så... Skillnaden är väl att Panerai numrerar sina klockor på baksidan /1000 ..
Jag ska vara ärlig. Den är helt fantastisk. Har haft min nu i några dagar och älskar både klockan och att vara ensam på forumet med den. Så köp den inte![]()
Försöker guida min far som befinner sig i Tyskland och kollar på Panerai!
Jag rekommenderade pam590 men den fanns tyvärr inte inne! Vad tror ni om den på bilden?
Men har de sagt att den är limiterad så är den ju det. Den ska ju inte kunna få en till serie sen.Sant, serieordningen gör det nog bara mer synligt
Men har de sagt att den är limiterad så är den ju det. Den ska ju inte kunna få en till serie sen.
Jag ska vara ärlig. Den är helt fantastisk. Har haft min nu i några dagar och älskar både klockan och att vara ensam på forumet med den. Så köp den inte![]()
Absolut, men att vara ensam med sin i tråden... Du fick ju testa på det själv i någon dag eller tvåDet finns folk som köper panerai som inte är på KS eller hänger i tråden, just saying
En gissning är ju att de bara kör tillverkning under en viss tid. Hur många som hinner bli tillverkade hänger på hur de prioriterat olika modeller under den tiden? Dvs inte bara på hur bra just den modellen säljer utan även hur annat säljer.Det här har jag redan berättat för dig
Dock onekligen märkligt att släppa en serie utan att ha bestämt sig för kvantiteten..
Grattis! Berätta mer!Då var det en liten panna på väg in då...Har någon ett oem-strap på 22 mm liggandes så dra gärna ett pm.
Jag är nog också inne på @kmg spår att det "vanliga" gummit gör sig bättre på min 510.Jag har ett svart 24mm normal accordion som du kan få köpa om du är snäll.![]()
Någon som sitter på en PAM305 och vill bjuda på några wristshots? Blir den som en puck på en 17 cm handled?
Ingen 305, men här är min 382 med samma dimensioner, på min 18cm handledNågon som sitter på en PAM305 och vill bjuda på några wristshots? Blir den som en puck på en 17 cm handled?
Ingen 305, men här är min 382 med samma dimensioner, på min 18cm handled
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Någon som sitter på en PAM305 och vill bjuda på några wristshots? Blir den som en puck på en 17 cm handled?
![]()
Tror denna är liknande också
P.g.a. styrketräningstråden tror jag du sitter på en handled betydligt större än 17 cm![]()
Det var en sjukt bra kombo!995...igen, denna gång på ett vintage sand från vår vän Oleg
![]()
![]()
Yes, mycket bekvämtSer ju riktigt bra ut! Sitter den bekvämt?
Riktigt snyggt, har det där bandet jag oxo men i 26mm... Grymt bra kombo!995...igen, denna gång på ett vintage sand från vår vän Oleg
![]()
![]()
Men då får man något längre bandhorn eller hur?Och tänk även på att 1305 är tunnare och därmed sitter bättreJag har provat båda och som många vet så föredrar jag 1305.
0,4mm ja.Men då får man något längre bandhorn eller hur?