Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aouch, kör nog på detta gummit som följde med. Denna är nog bara en sommarflört så vill inte dega för mkt till den. Ett kortare kanvas vore kanske trevligt dock, något skönt grönt slitet.Den kramar mycket bättre ja.
Kostar blott 250 dollars.
Coward.Aouch, kör nog på detta gummit som följde med. Denna är nog bara en sommarflört så vill inte dega för mkt till den. Ett kortare kanvas vore kanske trevligt dock, något skönt grönt slitet.
JaCoward.![]()
Har beställt ett med de specarna från Aaron som förhoppningsvis dyker upp snart i lådan. Lovar att bjuda på bilder dåAouch, kör nog på detta gummit som följde med. Denna är nog bara en sommarflört så vill inte dega för mkt till den. Ett kortare kanvas vore kanske trevligt dock, något skönt grönt slitet.
Hur sätts det där fast?
Jupp.OEM-gummin i 24mm alltså... Är man bunden till svart om man vill ha flat-vent då eller?
Såg den, mkt prisvärt tom "billigt"Kolla, ett fullständigt instegskit (inkl. grönt gummi):
https://klocksnack.se/threads/panerai-pam590-uttagen-maj-2019.116470/
(Author is not affiliated with seller)
Du vrider bara metallprylen för att få igenom den i spännet. För att få den att sitta på klockan skruvar du bara upp bandskruvarna och lägger bandet emot bakboetten och sen skruvar fast demHur sätts det där fast?
Jag tänkte mest metallprylen genom spännet. I övrigt vet jag hur man får på ett natoDu vrider bara metallprylen för att få igenom den i spännet. För att få den att sitta på klockan skruvar du bara upp bandskruvarna och lägger bandet emot bakboetten och sen skruvar fast dem
![]()
![]()
Riktigt bra! Varifrån är bandet?![]()
![]()
Det här blev mysigare.
Kyros. https://kyros-straps.com/straps/canvas/20989Riktigt bra! Varifrån är bandet?
Men HYSCHHH!!! Tänk på hur du uttrycker dig. Hon kan höra!Aouch, kör nog på detta gummit som följde med. Denna är nog bara en sommarflört så vill inte dega för mkt till den. Ett kortare kanvas vore kanske trevligt dock, något skönt grönt slitet.
Nu mår du va? Typ exakt matchning index - band.![]()
![]()
Det här blev mysigare.
Hur levererade han? Ser bra ut (som i bra kvalitet och matchar fint). Vad körde du för specs (längder, spänne etc)?
Det gråa är jag sugen på också, ja.Hur levererade han? Ser bra ut (som i bra kvalitet och matchar fint). Vad körde du för specs (längder, spänne etc)?
Det gråa var fint också.
Du SKA ha ett RubberB.Kör detta
![]()
Kramar Rubberb en tunn handled bättre? Kostar? (för lat att googla)![]()
Vitt på pvd? Nja?Du SKA ha ett RubberB.
Du kan få köpa mitt för 249$
![]()
![]()
![]()
Välkommen in i värmen! En fråga bara... är du säker på att du ska ha en 38mm? De flesta som provar större och inte hänger upp sig på siffror, köper en större modell.Hej!
Är galet sugen på min första Panerai. Vet någon hur det ser ut med lagerstatusen hos AD för pam00755?
Rätta mig om jag postat i fel tråd![]()
Välkommen in i värmen! En fråga bara... är du säker på att du ska ha en 38mm? De flesta som provar större och inte hänger upp sig på siffror, köper en större modell.