Sundström
Guld
Den är grym!![]()
På tur i medelhavet med min trotjänare

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym!![]()
På tur i medelhavet med min trotjänare
![]()
422 i svampskogen
Bra val!!!Bild tagen inför stresstest av klocka och band vid kräftskiva med grannarna. Eventuellt kommer bilder under och efter test också.
![]()
![]()
Det brukar alltid starta lugnt men sen kommer Dragan med sin hemkörda slivovitz.Bra val!!!
Riktigt fin! Ska kolla upp den.![]()
722 kanske kan vara något, lycka till i sökandet.
![]()
Du menar 764. Den är väldigt fin. Ingen jag vet som köpt den än.Såg PAM00784 idag i Nymans instagramflöde. Finns det någon sådan på forumet? Den såg helt fantastiskt bra ut.
Det funkar!Riktigt fin! Ska kolla upp den.
Här är polarens 005 på min arm. Kanske ändå kan funka med 44mm?...
![]()
Stämmer bra!Du menar 764. Den är väldigt fin. Ingen jag vet som köpt den än.
Mycket bra!Glad lördag
![]()
Jäkligt offensiv skjorta/ jacka! Gillart.Glad lördag
![]()
Vi måste gå till botten med de här glasen. dags att ta ut glas ur olika modeller och jämföra (alt fråga panerai) och se om de de verkligen är konvexa på insidan. Någon frivillig?Nä, precis som mårttavla / azciishot... Mest så folk ska fatta när de läser i tråden
@metamorfos kan kanske poke:a rätt person. @Ernesto borde kunna hjälpa till också.Vi måste gå till botten med de här glasen. dags att ta ut glas ur olika modeller och jämföra (alt fråga panerai) och se om de de verkligen är konvexa på insidan. Någon frivillig?
Skeptisk som jag har jag svårt att köpa att vi gissar/observerar och sedan blir det vedertaget. Vill få det bekräftat. M.å.s.t.e. se bevis.@metamorfos kan kanske poke:a rätt person. @Ernesto borde kunna hjälpa till också.
Dags för tvångsinläggning?Skeptisk som jag har jag svårt att köpa att vi gissar/observerar och sedan blir det vedertaget. Vill få det bekräftat. M.å.s.t.e. se bevis.
AvakademiseringDags för tvångsinläggning?
@metamorfos kan kanske poke:a rätt person. @Ernesto borde kunna hjälpa till också.
Vi får se, håller på att spana lite.@yonsson när får vi tillbaka dig in i Panerai-träsket?![]()
Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
![]()
Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
![]()
Låter som att en del av dig vill ha en grön tavla? Du har ju pratat en del om framförallt 911.Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
![]()