• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ska man köpa sig en 233a eller 911a eller en 995a?
Min 1033:
6164BEB2-1F99-4BA2-AA3A-363C1DA05303.jpeg
Dum fråga, alla tre såklart.

Den är fin, vad söker du istället med tanke på att du har den "for sale"?
Inget egentligen... med tanke på hur många fina pannor det finns och jag inte kan köpa alla samtidigt får jag testa dem en i taget. Var inne på 233 och köpte nästan men så blev den såld. Så dök en 533 upp men den såldes oxå. Så vi får se. Gillar ju 422 mycket men... 424 hade varit skoj o testa oxå så....
och nu när 995 har kommit... ja du fattar :nailbiting:

Inget egentligen... med tanke på hur många fina pannor det finns och jag inte kan köpa alla samtidigt får jag testa dem en i taget. Var inne på 233 och köpte nästan men så blev den såld. Så dök en 533 upp men den såldes oxå. Så vi får se. Gillar ju 422 mycket men... 424 hade varit skoj o testa oxå så....
och nu när 995 har kommit... ja du fattar :nailbiting:
Förstår till 100%

Från Paneristi... Jag bryr mig inte vad ni #klockansluggarfårintesträckasigöverhandledenävenförtjejer - följare tycker .. detta är snyggt

FB_IMG_1566720514955.jpg

Njae, håller med i sak om att det kan vara coolt med oversize på damer, särskilt om man har lite attityd i stilen men 47mm Panerai är nog snäppet över gränsen för min del :D 44mm tror jag vore sweet spot på henne! ;)

Tillbaka
Topp