• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Otto giorni!

20200128_105042.jpg

Skydd mot damm och gegga.
Nej, främst ett sätt att kränga Panerai till kundbasen i asien (och övriga) med små handleder.
Alla som vill ha en panerai vill ha en luminor.
==> Lösning: skapa en klocka som tillfredsställer önskemål om liten diameter och kronskydd.
Skydd mot damm och gegga är nog din efterhandskonstruktion? :rolleyes:

Nej, främst ett sätt att kränga Panerai till kundbasen i asien (och övriga) med små handleder.
Alla som vill ha en panerai vill ha en luminor.
==> Lösning: skapa en klocka som tillfredsställer önskemål om liten diameter och kronskydd.
Skydd mot damm och gegga är nog din efterhandskonstruktion? :rolleyes:
Förlåt att jag missade sarkasm-emojin. Tro mig den var där hela tiden.

Någon som har införskaffat en 38 mm Due ? Vad har ni att säga om denna ?
För mig känns det som att halva grejen med Panerai är att de ska vara stora. Lite oversized på handleden. Om man gillar due-conceptet och storleken så kör på för all del, det är ju fortfarande snygga klockor. Men jag har själv svårt för pannor under 42 mm.

För mig känns det som att halva grejen med Panerai är att de ska vara stora. Lite oversized på handleden. Om man gillar due-conceptet och storleken så kör på för all del, det är ju fortfarande snygga klockor. Men jag har själv svårt för pannor under 42 mm.
Jag håller med om detta fast under 44mm då :)

Men till frun hade det passat bra. Hade köpt ändå om priset inte hade varit lite väl premium.

Tillbaka
Topp