Objection, your honor! Det är väl inget vs. med det här, de kompletterar varandra perfekt.Pre-A vs Pre-V
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Objection, your honor! Det är väl inget vs. med det här, de kompletterar varandra perfekt.Pre-A vs Pre-V
![]()
Älskar den vita texten i kontrast till de gulnade indexen(Utöver allt annat man kan älska med dessa)
vs i att jämföra skillnaderna mellan pre-a och pre-v.Objection, your honor! Det är väl inget vs. med det här, de kompletterar varandra perfekt.
Fick en trevlig leverans av FedEx på em, köpte ju en 564 för en månad sedan för att jag var så sugen att testa ngt i titan och jag har blivit helt såld på komforten och den matta botten, brun tavla mm men jag är ju ett fan av gamla botten så egentligen var det något annat jag egentligen ville ha. Idag kom den, ett stycke PAM061 från 2001 i ett fantastiskt fint skick och komplett set.
Nu jag vara glad!
![]()
![]()
![]()
Tack, det står Velo Squalo och en stämplad haj på insidan, sen tycker jag det ser ut att stå Dirk på spännet...Snyggt - älskar de äldre titanpannorna! Grattis
Vad är det för shark-strap på? Dirk?
Tack, det står Velo Squalo och en stämplad haj på insidan, sen tycker jag det ser ut att stå Dirk på spännet...
![]()
Sjukt ovanligt. Grattis!Fick en trevlig leverans av FedEx på em, köpte ju en 564 för en månad sedan för att jag var så sugen att testa ngt i titan och jag har blivit helt såld på komforten och den matta botten, brun tavla mm men jag är ju ett fan av gamla botten så egentligen var det något annat jag egentligen ville ha. Idag kom den, ett stycke PAM061 från 2001 i ett fantastiskt fint skick och komplett set.
Nu jag vara glad!
![]()
![]()
![]()
Man blir ju grön av avund...
Tackar och bugar!Sjukt ovanligt. Grattis!
De ska matcha @metamorfos laxrosa ansikte.Man blir ju grön av avund...
Vad är storyn bakom stygnen egentligen? Ska de matcha guldvisarna?
Håller med
Man blir ju grön av avund...
Vad är storyn bakom stygnen egentligen? Ska de matcha guldvisarna?
Fick en trevlig leverans av FedEx på em, köpte ju en 564 för en månad sedan för att jag var så sugen att testa ngt i titan och jag har blivit helt såld på komforten och den matta botten, brun tavla mm men jag är ju ett fan av gamla botten så egentligen var det något annat jag egentligen ville ha. Idag kom den, ett stycke PAM061 från 2001 i ett fantastiskt fint skick och komplett set.
Nu jag vara glad!
![]()
![]()
![]()
Fan vad kul! GrattisFick en trevlig leverans av FedEx på em, köpte ju en 564 för en månad sedan för att jag var så sugen att testa ngt i titan och jag har blivit helt såld på komforten och den matta botten, brun tavla mm men jag är ju ett fan av gamla botten så egentligen var det något annat jag egentligen ville ha. Idag kom den, ett stycke PAM061 från 2001 i ett fantastiskt fint skick och komplett set.
Nu jag vara glad!
![]()
![]()
![]()
Nu jag vara glad!
![]()
![]()
![]()
He he, ja det finns mkt kul. Tack!Jesus Christ vad du pumpar ut bra klockor. Grattis kompis
Tackar!Fan vad kul! Grattis![]()
Skit cooltCoolt med panna i titan! Grattis.
Igår blev det en ny panna. Har suktat länge efter den..
"Radiomir 1940" med kupat glas, sandwich, skruvar och svärdvisare. En av de allra bekvämaste pannorna jag haft på handleden. Har som ni vet haft en 372 tidigare som jag fullkomligt älskade och var säker på att jag skulle äga den igen någon dag, men denna kändes bättre i mitt fall då jag saknade en Radiomir i samlingen.
Tack @Yoshiikee !
PAM587
![]()
![]()
Nu jag vara glad!
![]()
![]()
![]()
Igår blev det en ny panna. Har suktat länge efter den..
Grattis, den är grym!
Saknar min MM 673, men den var tyvärr för stor för mig!
"Radiomir 1940" med kupat glas, sandwich, skruvar och svärdvisare. En av de allra bekvämaste pannorna jag haft på handleden. Har som ni vet haft en 372 tidigare som jag fullkomligt älskade och var säker på att jag skulle äga den igen någon dag, men denna kändes bättre i mitt fall då jag saknade en Radiomir i samlingen.
Tack @Yoshiikee !
PAM587
![]()
![]()
Grattis!!
Ska man tolka det som att 025:an var ”flaggskeppsmodellen” vid denna tid då den är på framsidan av instruktionsboken?![]()
Är det bekräftat att 590 gått ur produktion?
Älskar min :
![]()
Är det bekräftat att 590 gått ur produktion?
Älskar min :
![]()
Absolut!Grattis!!
Ska man tolka det som att 025:an var ”flaggskeppsmodellen” vid denna tid då den är på framsidan av instruktionsboken?![]()