Ok, stort grattis då... i förskottDet är klart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, stort grattis då... i förskottDet är klart![]()
En tråd som passar mig väl
Här är mina bidrag;
Breguet - vitguld
![]()
Blancpain - gulguld
![]()
LeCoutre - gulguld
![]()
Och Jean D'eve - gulguld
![]()
En tråd som passar mig väl
Här är mina bidrag;
Breguet - vitguld
![]()
Blancpain - gulguld
![]()
LeCoutre - gulguld
![]()
Och Jean D'eve - gulguld
![]()
Ja de är verkligen fantastiska, precis som du säger så har de ett unikt formspråk!Breguet är läskigt bra, personligen tycker jag att deras utstrålning är helt unik.
Tack så mycket! Tycker kvalitén är bra, men går inte riktigt att jämföra med mina övriga förstås. Älskar dock att ha den då det är en sån udda och cool design. Har faktiskt 3st men endast den här som går tyvärr.Mkt fin trupp! Hur är känslan på din Jean? Detaljkvaliten? Fastnade på en på Kaplan för något eller några år sedan, men vågade inte slå till, blev påmind nu. Den är riktigt vacker!
Ja de är verkligen fantastiska, precis som du säger så har de ett unikt formspråk!
Tack så mycket! Tycker kvalitén är bra, men går inte riktigt att jämföra med mina övriga förstås. Älskar dock att ha den då det är en sån udda och cool design. Har faktiskt 3st men endast den här som går tyvärr.
Jäklar! Inte dåligtEn tråd som passar mig väl
Här är mina bidrag;
Breguet - vitguld
![]()
Blancpain - gulguld
![]()
LeCoutre - gulguld
![]()
Och Jean D'eve - gulguld
![]()
Nää det förstår jag, mot den galna uppsättningen så är det såklart inte lätt att hålla samma takt!
Vad drivs dom av för verk, samma för alla?
Haha ja den kanske har lite prestationsångestNää det förstår jag, mot den galna uppsättningen så är det såklart inte lätt att hålla samma takt!
Vad drivs dom av för verk, samma för alla?
Så förbannat bra med länken till!Everose
![]()
Min kvartett för tillfället är denna!
Rolex KING MIDAS 4315, Breitling Chronomat K13050.1, Day-Daye 18238 samt DAYTONA 16518.
![]()
Målar du med guldetÄlska Guld !!
![]()
OjOj vilken klockaFår väl även jag fylla på.
/j
![]()
Målar du med guldet![]()
Fullkomligt älskar den där!