HateWinter
Silver
Damn!!
Jag kontrar
![]()
![]()
![]()
![]()
Numera såld
![]()
Nu är det battle
Dock är typ alla sålda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Damn!!
Jag kontrar
![]()
![]()
![]()
![]()
Numera såld
![]()
Grymt!! Fler bilder?Nu är det battle
![]()
Dock är typ alla sålda!![]()
Kör gulguld eller vitguld i så fallVad säger panelen om helguldsklocka när man har blekt pigment?
Grymt!! Fler bilder?
Om den här "battlen" fortsätter så kan ni väl swisha mig pengar för en ny datormus, min håller nämligen på att gå sönder pga hårt och exalterat klickande på like-knappen.
Hade inte putsat något själv hemmaBör man vara försiktig med att putsa en guldklocka på de borstade ytorna?
Menar inte putsa som polera utan snarare rengöra lätt med en sånHade inte putsat något själv hemma
Den där kombon alltsåÄlska Guld !!
![]()
Fan va jag är sugen på en sån....
Vilken skönhet!
Sten mot guld?Äntligen får man vara med i den här tråden!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket riktigt, gillar att leva farligtSten mot guld?
Fantastiskt dumt.Mycket riktigt, gillar att leva farligt![]()
Vad fick du ge för en i guld? Hittade en i stål på loppis som jag funderar över värdet på.
Lite mer än en i stålVad fick du ge för en i guld? Hittade en i stål på loppis som jag funderar över värdet på.