Yes precis som hejsam säger står det oysterquartz om det ska va helt korrekt. Men inget jag stör mig på. Gillar tavlan ändå!Jag tror det är fel tavla till klockan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes precis som hejsam säger står det oysterquartz om det ska va helt korrekt. Men inget jag stör mig på. Gillar tavlan ändå!Jag tror det är fel tavla till klockan?
Andra gången jag berömmer den omegan! Grym!Guld som guld? Man kan få till bra med variation beroende på form och yta.
![]()
En av den vänstra tack!Guld som guld? Man kan få till bra med variation beroende på form och yta.
![]()
En sån skönhet måste vara välkommenÄr vitt guld välkommet här?![]()
TackEn sån skönhet måste vara välkommen![]()
Brutalt finÄr vitt guld välkommet här?![]()
Får väl köra på med lite vitguld då
![]()
Och denna som finns på en köp&sälj sida nära dig
![]()
Det är så tråkigt att man inte längre får dregla över dina klockor... Om du lurkar ibland ska du veta att vi saknar din närvaro även om vi såklart också förstår att du inte längre är aktiv....Damn!!
Jag kontrar
![]()
![]()
![]()
![]()
Numera såld
![]()
Du är sugen på gult men länkar en jävla massa roséDet är så tråkigt att man inte längre får dregla över dina klockor... Om du lurkar ibland ska du veta att vi saknar din närvaro även om vi såklart också förstår att du inte längre är aktiv....
För övrigt märker jag att denna tråd är lite farlig. Rätt sugen på ngt gult också...![]()
Haha jaja inte så noga, kan leva med rosé ocksåDu är sugen på gult men länkar en jävla massa rosé![]()
Har inte riktigt förstått det här med sollit guld, för mig funkar guld på stål lika bra, ser ju likadant ut.
Men det har blivit lite guldklockor ändå.
Postar inte guld på stål för tiden räcker inte till
Seiko Crown Special, m.a.o. Grand Seiko 3180 "light"
![]()
Rolex OP som snart ska få nytt glas eftersom det ssom sitter på är alldeles rundpolerat och ser konstigt ut.
![]()
Seiko Shario, tunn high beat utan sekundvisare, härlig klocka.
![]()
Citizen Chronometer.
![]()
Rolex DD, väldigt välanvänd.
![]()
Seiko Grand Quartz.
![]()
Seiko Astronomical chronometer.
![]()
Grand Seiko 56.
![]()
Seiko Quartz 35or.
![]()
Seiko Liner.
![]()
Seiko GS 45.
![]()
Frugans Seiko Solar som man behöver mikroskop för att avläsa.
Boetten väger hela 2 gram ungefär, 9 mm bandbredd och hela 29 mm lång inklusive bandhorn.
Gullig.
![]()
Jag förstår inte, varför medlem så länge utan aktivitet sedan 20 snabba posts för att få sälja?För nit och redlighet i rikets tjänst
För att få sälja såklart!Jag förstår inte, varför medlem så länge utan aktivitet sedan 20 snabba posts för att få sälja?![]()
När ska ledningen ta tag i detta och höja kraven?För att få sälja såklart!
100 inlägg och utspridda på en viss tidsram vore inte alls ett orimligt krav tycker jag!När ska ledningen ta tag i detta och höja kraven?
Så jäkla tröttsamt med detta ständiga spammande...