Andy McB
Silver
Se där ja! Julbelysning deluxe!SWWWOOOOSSSSHHH!!!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där ja! Julbelysning deluxe!SWWWOOOOSSSSHHH!!!
![]()
![]()
Tankar & intryck?Då fick man hem denna, varit på urmakaren o fick godkänt på äkthetstestet![]()
![]()
Klockan har ändrat mina tankar rejält om Zodiac som märke. Välbyggd, snygg, allt man kan hitta i en klocka.Tankar & intryck?
Det brukar vara så. De som provat gillart. De som inte testat snörper pimpinett på munnen och trippar förskräckt iväg. Jag säger: Don't knock monkey-lovin...Klockan har ändrat mina tankar rejält om Zodiac som märke. Välbyggd, snygg, allt man kan hitta i en klocka.
Absolut, det känns som det är ett måste nu att skaffa sig en sportzodiac.Det brukar vara så. De som provat gillart. De som inte testat snörper pimpinett på munnen och trippar förskräckt iväg. Jag säger: Don't knock monkey-lovin...
Zodiac är mycket peng-per-peng. Då går du på en Sjödrake nurå?
All inspiration du behöver borde finnas i tråden. Kör!Absolut, det känns som det är ett måste nu att skaffa sig en sportzodiac.
JA är min röst. Vill ha en självNu har jag en Zodiac i lådan igen. Är denna välkommen i tråden månntro?
![]()
Tycker det är en snygg modell. Finns lite lume kvar också.JA är min röst. Vill ha en själv
Sååååå klart. Det här är ju ett skönt häng.Nu har jag en Zodiac i lådan igen. Är denna välkommen i tråden månntro?
![]()
Sååååå klart. Det här är ju ett skönt häng.
Å dude! Vilket crisp skick på den där!
Bör sätta alla tiders Tradera-rekord.NU JÄVLAR!!!!
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA PÅ TRADERA!!!
Bytt till mig dublett.![]()
Nämen Tjena!Hej.
Jag köpte mig en Zodiac av Jajjamensan och ifrågasatte han kanske lite drygt om äkthetsintyg på tradera.
Att handla på tradera innebär risker speciellt klockor .
Då jag inte är ett större fan av allt för stora klockor så slog jag till på denna. Jag tycker denna storlek är precis perfekt. Glad att vara med i Zodiac-familjen
Välkommen till det enda beroendet som det inte finns något botemedel mot.Hej.
Jag köpte mig en Zodiac av Jajjamensan och ifrågasatte han kanske lite drygt om äkthetsintyg på tradera.
Att handla på tradera innebär risker speciellt klockor .
Då jag inte är ett större fan av allt för stora klockor så slog jag till på denna. Jag tycker denna storlek är precis perfekt. Glad att vara med i Zodiac-familjen
Nämen Tjena!
Fan vad kul att du dök upp här!!! Visst är den härlig. Välkommen till galenskapen.
Jag fixar något schyst som välkomst present. Kan ta en vecka eller två.Zodiac är riktigt läckra. Denna kommer sitta på handleden länge dock inte när mitt lag Roma möter Milan p g a Milans matchställ.
Har någon tips på färg på natoband eller gummiband till min tredje älskling i livet?
Dom är sjukt fina. Det sög att sälja dessa två. Men en 7005:a och min silverfärgade (fortfarande hos uris) måste räcka. Jag har ju något dussin andra Zodiacs ocksåFörsökte knipa en blå zodiac 7000 på tradera för ett par dagar sen. Men den blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. Jag la mig i sista sekund på runt 2k. Ångrar mig lite nu i efterhand, dom är ju otroligt fina![]()
Jasså var det du som sålde?? Hur många Zodiacs har du sålt egentligen?Dom är sjukt fina. Det sög att sälja dessa två. Men en 7005:a och min silverfärgade (fortfarande hos uris) måste räcka. Jag har ju något dussin andra Zodiacs också![]()
) har sålts av dig haha..Välkommen! Galenskap är bara förnamnet!Nämen Tjena!
Fan vad kul att du dök upp här!!! Visst är den härlig. Välkommen till galenskapen.
Försökte knipa en blå zodiac 7000 på tradera för ett par dagar sen. Men den blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. Jag la mig i sista sekund på runt 2k. Ångrar mig lite nu i efterhand, dom är ju otroligt fina![]()
Brun. Men en sådan där high polish är ju svår då den påverkas av ljus i så hög grad. Dessutom luras man av vad den har för sällskap. På mörkbrunt läder känns den dovt brun. Med länk bleknar intrycket. Det där är en vetenskapen. Fördelen är att det är en sådan där klocka man kan förändra helt med strapsen. Så skaffa några å variera med.Erik Jajamensan
Måste fråga dig vad jag har färg på tavlan enligt dig? Då du ändå har sett den.
Frugan säger brun jag säger olivgrön.
Igår trodde jag den var svart!
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!Här ökar ju närvaron stadigt ser jag, satan så kul!
För klen användning på min kära 7005 på sistone, den är ju ändå... vad är det nu du brukar kalla den @Eric Jajjamensan P ...?