• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
SWWWOOOOSSSSHHH!!!
image.jpeg

image.jpeg
Se där ja! Julbelysning deluxe!

Hej.

Jag köpte mig en Zodiac av Jajjamensan och ifrågasatte han kanske lite drygt om äkthetsintyg på tradera.
Att handla på tradera innebär risker speciellt klockor .
Då jag inte är ett större fan av allt för stora klockor så slog jag till på denna. Jag tycker denna storlek är precis perfekt. Glad att vara med i Zodiac-familjen

Bilagor

• 20160128_185128.jpg
    20160128_185128.jpg
    67.5 KB · Visningar: 48
Hej.

Jag köpte mig en Zodiac av Jajjamensan och ifrågasatte han kanske lite drygt om äkthetsintyg på tradera.
Då jag inte är ett större fan av allt för stora klockor så slog jag till på denna. Jag tycker denna storlek är precis perfekt. Glad att vara med i Zodiac-familjen
Nämen Tjena!
Fan vad kul att du dök upp här!!! Visst är den härlig. Välkommen till galenskapen.

Hej.

Välkommen till det enda beroendet som det inte finns något botemedel mot.

Försökte knipa en blå zodiac 7000 på tradera för ett par dagar sen. Men den blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig. Jag la mig i sista sekund på runt 2k. Ångrar mig lite nu i efterhand, dom är ju otroligt fina :(
Dom är sjukt fina. Det sög att sälja dessa två. Men en 7005:a och min silverfärgade (fortfarande hos uris) måste räcka. Jag har ju något dussin andra Zodiacs också :D

Dom är sjukt fina. Det sög att sälja dessa två. Men en 7005:a och min silverfärgade (fortfarande hos uris) måste räcka. Jag har ju något dussin andra Zodiacs också :D
Jasså var det du som sålde?? Hur många Zodiacs har du sålt egentligen? :D Alla som jag har vart med och budat på(men inte vunnit :banghead:) har sålts av dig haha..
Bland annat ett par Zodiac kronografer!

Erik Jajamensan

Måste fråga dig vad jag har färg på tavlan enligt dig? Då du ändå har sett den.
Frugan säger brun jag säger olivgrön.
Igår trodde jag den var svart!

Erik Jajamensan

Måste fråga dig vad jag har färg på tavlan enligt dig? Då du ändå har sett den.
Frugan säger brun jag säger olivgrön.
Igår trodde jag den var svart!
Brun. Men en sådan där high polish är ju svår då den påverkas av ljus i så hög grad. Dessutom luras man av vad den har för sällskap. På mörkbrunt läder känns den dovt brun. Med länk bleknar intrycket. Det där är en vetenskapen. Fördelen är att det är en sådan där klocka man kan förändra helt med strapsen. Så skaffa några å variera med.

Tillbaka
Topp