• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Någon mer en jag som åkt på denna "Snygg klocka, är det Gant?",
" Zodiac är det inte de som producera radio och sånt, visste ej att de gjorde klockor"
?

Någon mer en jag som åkt på denna "Snygg klocka, är det Gant?",
" Zodiac är det inte de som producera radio och sånt, visste ej att de gjorde klockor"
?
Det var ett tag sedan. Jag har ingen familjemedlem som inte har Zodiac mer än farsan. Han försökte ge mig en Rolex när jag fyllde år för 3 år sedan men jag avböjde givetvis. Jag kan inte räkna hur många kompisar och kollegor som är frälsta. Så kliv upp på en sockerlåda och börja missionera.

Senast ändrad:
Det var ett tag sedan. Jag har ingen familjemedlem som inte har Zodiac mer än farsan. Han försökte ge mig en Rolex nör jag fyllde år för 3 år sedan men jag avböjde givetvis. Jag kan inte räkna hur många kompisar och kollegor som är frälsta. Så kliv upp på en sockerlåda och börja missionera.

De som vet de vet, det behöver inte vara svårare än så.
För inte vill man ha framtida konkurrenter? Lika bra att eliminera potentiella konkurrenter , genom att tiga.

Det var ett tag sedan. Jag har ingen familjemedlem som inte har Zodiac mer än farsan. Han försökte ge mig en Rolex nör jag fyllde år för 3 år sedan men jag avböjde givetvis. Jag kan inte räkna hur många kompisar och kollegor som är frälsta. Så kliv upp på en sockerlåda och börja missionera.
korsriddare1.jpg

Kanske läge att byta profilbild ;)

Har jag fattat det rätt om de där GMTarna är Quartz å har fast vridning? Vad väger en med länk på?

Tillbaka
Topp