Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har ingen 7005:a. Då hade han inte vacklat.Vafalls? Vankas det skilsmässa med 7005an
Det var ett tag sedan. Jag har ingen familjemedlem som inte har Zodiac mer än farsan. Han försökte ge mig en Rolex när jag fyllde år för 3 år sedan men jag avböjde givetvis. Jag kan inte räkna hur många kompisar och kollegor som är frälsta. Så kliv upp på en sockerlåda och börja missionera.Någon mer en jag som åkt på denna "Snygg klocka, är det Gant?",
" Zodiac är det inte de som producera radio och sånt, visste ej att de gjorde klockor"
?
Det var ett tag sedan. Jag har ingen familjemedlem som inte har Zodiac mer än farsan. Han försökte ge mig en Rolex nör jag fyllde år för 3 år sedan men jag avböjde givetvis. Jag kan inte räkna hur många kompisar och kollegor som är frälsta. Så kliv upp på en sockerlåda och börja missionera.
Det var ett tag sedan. Jag har ingen familjemedlem som inte har Zodiac mer än farsan. Han försökte ge mig en Rolex nör jag fyllde år för 3 år sedan men jag avböjde givetvis. Jag kan inte räkna hur många kompisar och kollegor som är frälsta. Så kliv upp på en sockerlåda och börja missionera.
Jag tycker nog att Admin ringade in det med Sektledare.![]()
Kanske läge att byta profilbild![]()
Ge den till mig så ska jag se till att du aldrig får tillbaka denJag måste verkligen börja låta sålt vara sålt. Men välkommen hem igen...![]()
Väck @MariaE![]()
Finns det någon efterfrågan på denna typ av Zodiac, och vad ska man sätta för pris ?
Ok. Kolla iaf.ser på bilden att den ser liten ut är säkert 36
Väldigt smal tror jag medOk. Kolla iaf.
Inget jag skulle våga värdera. Spontant känns den som något för en smal målgrupp.
Mr Z söker en partner, lite oklart vad det blir för en.![]()
Finns det någon efterfrågan på denna typ av Zodiac, och vad ska man sätta för pris ?
Vill han träffa en nätt liten dam eller en robust herre?Mr Z söker en partner, lite oklart vad det blir för en.
![]()
Du önskar du hade en såhär istället, eller hur?
lite bättre bilder![]()
Hur kan du tro det ?? men visst kan offra mig och byta, skämt åsido, grym klocka !!Du önskar du hade en såhär istället, eller hur?![]()
Vi är inte överens om vem som skulle offra sig.Hur kan du tro det ?? men visst kan offra mig och byta, skämt åsido, grym klocka !!
Den är livsfarlig! Jag älskar vart ditt zodiacande drar..Du önskar du hade en såhär istället, eller hur?![]()
Vafan i hela jävla helvetes pisskloak är det här för skit? TVÅ?!
En var ju försvunnen. Jag hittade en i "risigt" skick som jag köpte istället. Men det visade sig att den bara behöva någon timmes kärlek och omsorg. Och den andra dök upp. Så...Vafan i hela jävla helvetes pisskloak är det här för skit? TVÅ?!
Grattis! De är grymma.En var ju försvunnen. Jag hittade en i "risigt" skick som jag köpte istället. Men det visade sig att den bara behöva någon timmes kärlek och omsorg. Och den andra dök upp. Så...
Jackpot!!!!
Gråter du?Grattis! De är grymma.
Lite grann, men det är inget nytt i en fattig ungtupps klockintresse.Gråter du?
Mycket nätt dam. Tänk skör femme.Vill han träffa en nätt liten dam eller en robust herre?