Eric Jajjamensan P
Jaktledare
En underbar Skin - den riktiga urvarianten av Sea Wolf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När hustrun tog min exp2 trodde jag att det var jordens undergång, har inte saknat den en sekund, Zodiac är helt enkelt ett starkare giftEric varnade mig innan köpet att jag kommer fastna! Och nu sitter jag redan och letar efter nästa![]()
Jäpp, vi har ett nytillskott i tråden som funderar på att ersätta sin Submariner med en Compressor. Jag outar ju ingen. Men pliiiis, pliiiis träd fram...När hustrun tog min exp2 trodde jag att det var jordens undergång, har inte saknat den en sekund, Zodiac är helt enkelt ett starkare gift
JAG träder stolt framJäpp, vi har ett nytillskott i tråden som funderar på att ersätta sin Submariner med en Compressor. Jag outar ju ingen. Men pliiiis, pliiiis träd fram...
Daredevil på racinglänk. Special mod, finns tre stycken. Det är vad jag kallar limited.Hittade den här i dag i en låda![]()
Hittade den här i dag i en låda![]()
Riktigt snygg färgkombo. Mumma.Hittade den här i dag i en låda![]()
Båda söker ny husse.Riktigt snygg färgkombo. Mumma.
Hmm intressant. Du får gärna pm mig lite mer detaljer.Båda söker ny husse.
Grattis till en fin klocka!Där satt den! Löv it! Tack för den Eric![]()
Grattis till en fin klocka!
Fler än jag alltså, som vill ersätta Suben med nått från Zodiac.Jäpp, vi har ett nytillskott i tråden som funderar på att ersätta sin Submariner med en Compressor. Jag outar ju ingen. Men pliiiis, pliiiis träd fram...
Jag gråter av rörelse. En dag blir inte bättre än såhär. Go rock'n'rolla och ge fingret till skrytklockan.Fler än jag alltså, som vill ersätta Suben med nått från Zodiac.
Who dares wins
Jag gråter av rörelse. En dag blir inte bättre än såhär. Go rock'n'rolla och ge fingret till skrytklockan.
Verkligen. Snygg och rejäl.Fantastisk!![]()
Go du! Så jävla bäst är den.Fantastisk!![]()
Jag kör min på båda länkarna, lädernato, Tropic, skinn och gummi. Allt klär en skönhet. Har inte ont av hornen, tvärt om de bidrar till bra passform och den supersnygga profilen. Bästa klockan jag ägt.![]()
Det är denna, just på jubile, som hägrar mest just nu. Men jag är osäker på bandhornen, de ser väldigt långa på flera bilder jag sett. Det ser bra ut ihop med länk men jag gillar alla typer av armband.
Fantastisk!![]()
Tack!Den är riktigt fin.