Eric Jajjamensan P
Jaktledare
SÄLJES!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En svart varg med tuber och varningsflagg! De måst gått på droger på 60-talet!!!Vet inte om den redan har varit uppe i tråden. Dålig upplösning men skin med och utan datum. Samt den nya LE högst upp till vänster. Snygg varg med dykflagga som bakgrund
![]()
Jäklar vad cool den gröna är. Passar ju perfekt in i min grönsaksodling visad i bild ovanSÄLJES!
![]()
Alltså, den där är ju för j-vla fin!
Den är sjuuuuuk. Egen mod. One and only. Svart tavla med guldindex och visare (minus minuten då). Kommer aldrig säljas. Är du 100 seriös kan jag försöka få ihop en till.Alltså, den där är ju för j-vla fin!
Är tavlan också grön? Finns de med typ oysterlänk? Och var hittar man en sån?
Jag hade nog uppskattat en grön tavla. Finns de som original?Den är sjuuuuuk. Egen mod. One and only. Svart tavla med guldindex och visare (minus minuten då). Kommer aldrig säljas. Är du 100 seriös kan jag försöka få ihop en till.
Jäpp ZO9257 men utgående modell som kan vara slutsåld.Jag hade nog uppskattat en grön tavla. Finns de som original?
Jag hade nog uppskattat en grön tavla. Finns de som original?
Fet ju!Men hallå där den här då.![]()
HejHej
Du vågar inte själv? Jag tycker det är ganska terapeutiskt att sitta och fixa med. Alltid för hand. Och det enda du behöver är några vettiga trasor, lite bra pasta, en brush pad och kanske lite tejp. Tid och tålamod så brukar man komma lång och få mycket fina resultat. Undvik alla maskiner...
Moddareman som du är finns det bara ett original nu
Sålde inte Eric en sådan för ett tag sen?Nån som har något att säga om denna? Finns på ebay men lite överpris tror jag grundat på gamla annonser jag hittat.![]()
Underbar och mycket svår att få tag i. Jag har sålt två på Blocket för 3 respektive 3500kr men då nära mint. Framtida superrarität!Nån som har något att säga om denna? Finns på ebay men lite överpris tror jag grundat på gamla annonser jag hittat.![]()
Strök tidigare frustrerade rant och levererar enkelt svar. Bra pris!Nån som har något att säga om denna? Finns på ebay men lite överpris tror jag grundat på gamla annonser jag hittat.![]()
En fröjd för ögat! Jag anar original, racinglänk. Lite av en unicorn, mytisk och gäckande. Bara att gratulera.Dagen drar mot jobb och då måste Zodiac följa med . Det har den gjort sen 2003 ....varje dag .
En fröjd för ögat! Jag anar original, racinglänk. Lite av en unicorn, mytisk och gäckande. Bara att gratulera.
Du skulle be en uris mäta upp glaset och beställa motsvarande i saffir. Det är den där trotjänaren värd.Alldeles riktigt
Du skulle be en uris mäta upp glaset och beställa motsvarande i saffir. Det är den där trotjänaren värd.
Håller fullkomligt med.Såja, nu kör jag Sea Dragon vecka för att slutligen välja...![]()
Börjar med den jag tycker är snyggast.
Detta måste vara en framtida klassiker...
Grönt, pcl & röd sekundvisare. Jag får Milgauss-vibbar.Såja, nu kör jag Sea Dragon vecka för att slutligen välja...![]()
Börjar med den jag tycker är snyggast.
Detta måste vara en framtida klassiker...
Så du kör musse, grattis! Är de den röda i avataren?
Det stämmerSå du kör musse, grattis! Är de den röda i avataren?
Grönt, pcl & röd sekundvisare. Jag får Milgauss-vibbar.
rockmobil!Det stämmer![]()