• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
IMG_1950.JPG
Det blev en Zodiac Seadragon ZO9903! Lite besviken att den inte kom med viklås, men annars är jag toppennöjd.

I lådan
IMG_20170829_144839.jpg

På armen. Den känns lite stor men det är för att jag jämför med gamla seamastern på 34mm som denna ersatte.
IMG_20170829_144039.jpg

Tillsammans med Astrographicmustaschen. Women, control your goddamn hormones! Kommentarer överflödiga.
IMG_20170829_161250.jpg
Hurra för klockan, hurra för den brutala och vågade mustaschen! Ett föredöme. Klart man måste växla upp till en dundrande maskulinitet med en Zodiac runt armen.
Testosteron en masse!
Jag måste genast hälla konstgödning på min överläpp som bara bär en krusning till behåring i sammanhanget.

Sådärja, här kommer min första men defenitivt inte sista Zodiac. Den korta stund jag hunnit använda den så känns den toppen! Riktigt skön på armen, svårt att släppa blicken från den.

Testade med SharkMesh länk, då jag alltid föredrar länk, funkar helt ok? Eller...?

IMG_2684.JPG

Sådärja, här kommer min första men defenitivt inte sista Zodiac. Den korta stund jag hunnit använda den så känns den toppen! Riktigt skön på armen, svårt att släppa blicken från den.

Testade med SharkMesh länk, då jag alltid föredrar länk, funkar helt ok? Eller...?

IMG_2684.JPG
Grymt med mesh, blev sugen att byta till det ikväll! Och grattis till en tung pjäs!

Tillbaka
Topp