• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Nu ska stora beslut tas..
Ska iväg söderut 3dagar med start imorgon och tänkte enbart ta med mig en klocka denna gång. Men vilken? Skin eller Varg?
IMG_2833.JPG
IMG_2802.JPG

Nerdar och skrytmånsar. Här är den. Tråden som bara kommer handla om Zodiacklockor. Äntligen tänker ni och jag håller med. Äntligen kan vi vika ut oss lite och grotta ner oss sådär härligt i ämnet Zodiac. Många av er vet inte att ni älskar dem, vissa av er tror kanske till och med att ni ogillar dem. Men här kommer ni finna ett hem att naket uppskatta dess skönhet. Detta är frihamnen för alla er som vill spränga garderobsdörrarna och komma ut som Zodimaniacs. Låt sexet börja!

Först ut denna brutala penis till klocka. Tror du att en sketen Rolex ger dig några centimeters konkurrensfördel? Tänk om! Detta är 2,5 meters blåvalssnorre. Damerna baxnar och herrarna avundas. Låt mig visa min Aviator chrono. Klockan som ligger med din fru medan du går kurs för att finna ditt inre jag. Den första av många underbara upplevelser i denna tråd.
Nerdar och skrytmånsar. Här är den. Tråden som bara kommer handla om Zodiacklockor. Äntligen tänker ni och jag håller med. Äntligen kan vi vika ut oss lite och grotta ner oss sådär härligt i ämnet Zodiac. Många av er vet inte att ni älskar dem, vissa av er tror kanske till och med att ni ogillar dem. Men här kommer ni finna ett hem att naket uppskatta dess skönhet. Detta är frihamnen för alla er som vill spränga garderobsdörrarna och komma ut som Zodimaniacs. Låt sexet börja!

Först ut denna brutala penis till klocka. Tror du att en sketen Rolex ger dig några centimeters konkurrensfördel? Tänk om! Detta är 2,5 meters blåvalssnorre. Damerna baxnar och herrarna avundas. Låt mig visa min Aviator chrono. Klockan som ligger med din fru medan du går kurs för att finna ditt inre jag. Den första av många underbara upplevelser i denna tråd.

Eric J!
Baby, efter att ha läst denna underbara tråd har jag äntligen kommit till insikt.

Yxan är dragen

Jag ska hugga mig ut ur Omegagarderoben och för all framtid vandra the Zodiac Way.

Tack min vän för att du skänkt mig ljuset❤️

Daniel

Eric J!
Baby, efter att ha läst denna underbara tråd har jag äntligen kommit till insikt.

Yxan är dragen

Jag ska hugga mig ut ur Omegagarderoben och för all framtid vandra the Zodiac Way.

Tack min vän för att du skänkt mig ljuset❤️

Daniel
Ha, ha, ha
Tråden har kanske producerat sin första hardcore fundamentalist. Tar du allt bokstavligt som skrivs här blir du snart livsfarlig. Tänker bombväst och Nymans :D

Senast ändrad:
Varför är det ingen som hugger till på den Blå Sea Wolf som ligger ute till försäljning? Börjar misstänka att det är en eller två personer som ligger bakom alla alias i denna tråd och att dessa försöker bygga en hype kring klockan fö att kunna avyttra sina felköp. Maken till svårsåld har jag inte varit med om ; )

Varför är det ingen som hugger till på den Blå Sea Wolf som ligger ute till försäljning? Börjar misstänka att det är en eller två personer som ligger bakom alla alias i denna tråd och att dessa försöker bygga en hype kring klockan fö att kunna avyttra sina felköp. Maken till svårsåld har jag inte varit med om ; )

och som annonsen säger. jag byter den gärna mot en Squale. : )

För att alla vill ha svart på jubilee såklart!
IMG_1525.JPG

Håller med. Säker ödlor förklädda till judar, och de (jag, vi?) vet vem som knäppte Palme...

Ta mer bilder! Ser ju dötråkigt ut med enbart den bilden och försök att visa den ljuskänsliga tavlan i andra vinklar :hungry:

Hjälper inte heller att du har småsnygga squales i bakgrunden ;)

Nån som vet vad det här är för modell, år samt om det är nått värde i den alls. Har satt på bandet själv men annars är den i väldigt fint skick. Står endast Zodic Automatic. Klockan till höger

Mvh H

Bilagor

• IMG_3111.JPG
    IMG_3111.JPG
    124.1 KB · Visningar: 29
Nån som vet vad det här är för modell, år samt om det är nått värde i den alls. Har satt på bandet själv men annars är den i väldigt fint skick. Står endast Zodic Automatic. Klockan till höger

Mvh H
50-60tal, modellen kallas rätt och slätt Automatic.
Stål, guldplaterad eller fylld? Automatic i sånt fint skick kan gå för allt mellan 500-1000 på Ebay. Helguld kan ge upp till 1500. Fråga annars i vintageforumets värderingstråd där de är gamla i gamet.

Tillbaka
Topp