Övning ger färdighet...Bästa bilden hittils? Var köper du ifrån?
Köper härifrån: https://stylechrono.se/butik/natoband/ Lite dyrt, men fantastiskt sköna. Bygger dock lite på höjden, ska nog ta bort "flärpen".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Övning ger färdighet...Bästa bilden hittils? Var köper du ifrån?
Ska du till Skåne eller annan Riviera rekommenderas guldNu ska stora beslut tas..
Ska iväg söderut 3dagar med start imorgon och tänkte enbart ta med mig en klocka denna gång. Men vilken? Skin eller Varg?
Inte riktigt så långt ner. En snabb visit till huvudstaden.Ska du till Skåne eller annan Riviera rekommenderas guld
Då räcker fulguldInte riktigt så långt ner. En snabb visit till huvudstaden.
Jävla Per! Den är så sunkigt porrig på bästa möjliga sätt den där GMT:n. Du måste genast matcha den med en tysk tangorabatt och stora solglasögon av pilotmodell.
Ingen fara, raljerar ju själv om des fulhet, men på 70-tals maskerad är den en hit, nej den säljs inte i första taget, vad ska jag med 50 spänn till.Jag vet att det var drygt, men jag kände att jag var tvungen att skämta om den...
Ta inte illa upp, men den är härligt eländig. Sälj den aldrig!
Snygg men hör inte porrsoundtack när jag tittar på denDen här då Eric
utarbetad kramats med svettiga pojkar nu igen.Snygg men hör inte porrsoundtack när jag tittar på den
Tredje dagen på rad. Ligger i fosterställning.utarbetad kramats med svettiga pojkar nu igen.
Nerdar och skrytmånsar. Här är den. Tråden som bara kommer handla om Zodiacklockor. Äntligen tänker ni och jag håller med. Äntligen kan vi vika ut oss lite och grotta ner oss sådär härligt i ämnet Zodiac. Många av er vet inte att ni älskar dem, vissa av er tror kanske till och med att ni ogillar dem. Men här kommer ni finna ett hem att naket uppskatta dess skönhet. Detta är frihamnen för alla er som vill spränga garderobsdörrarna och komma ut som Zodimaniacs. Låt sexet börja!
Först ut denna brutala penis till klocka. Tror du att en sketen Rolex ger dig några centimeters konkurrensfördel? Tänk om! Detta är 2,5 meters blåvalssnorre. Damerna baxnar och herrarna avundas. Låt mig visa min Aviator chrono. Klockan som ligger med din fru medan du går kurs för att finna ditt inre jag. Den första av många underbara upplevelser i denna tråd.
Nerdar och skrytmånsar. Här är den. Tråden som bara kommer handla om Zodiacklockor. Äntligen tänker ni och jag håller med. Äntligen kan vi vika ut oss lite och grotta ner oss sådär härligt i ämnet Zodiac. Många av er vet inte att ni älskar dem, vissa av er tror kanske till och med att ni ogillar dem. Men här kommer ni finna ett hem att naket uppskatta dess skönhet. Detta är frihamnen för alla er som vill spränga garderobsdörrarna och komma ut som Zodimaniacs. Låt sexet börja!
Först ut denna brutala penis till klocka. Tror du att en sketen Rolex ger dig några centimeters konkurrensfördel? Tänk om! Detta är 2,5 meters blåvalssnorre. Damerna baxnar och herrarna avundas. Låt mig visa min Aviator chrono. Klockan som ligger med din fru medan du går kurs för att finna ditt inre jag. Den första av många underbara upplevelser i denna tråd.
Ha, ha, haEric J!
Baby, efter att ha läst denna underbara tråd har jag äntligen kommit till insikt.
Yxan är dragen
Jag ska hugga mig ut ur Omegagarderoben och för all framtid vandra the Zodiac Way.
Tack min vän för att du skänkt mig ljuset
Daniel
Varför är det ingen som hugger till på den Blå Sea Wolf som ligger ute till försäljning? Börjar misstänka att det är en eller två personer som ligger bakom alla alias i denna tråd och att dessa försöker bygga en hype kring klockan fö att kunna avyttra sina felköp. Maken till svårsåld har jag inte varit med om ; )
https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-wolf-53-oanvänd-blÅ-med-länk-prisbump.79666/Har du en länk till den annonsen?
Thx
Daniel
För att alla vill ha svart på jubilee såklart!Varför är det ingen som hugger till på den Blå Sea Wolf som ligger ute till försäljning? Börjar misstänka att det är en eller två personer som ligger bakom alla alias i denna tråd och att dessa försöker bygga en hype kring klockan fö att kunna avyttra sina felköp. Maken till svårsåld har jag inte varit med om ; )
Hah! Gött där!För att alla vill ha svart på jubilee såklart!
Håller med. Säker ödlor förklädda till judar, och de (jag, vi?) vet vem som knäppte Palme...Varför är det ingen som hugger till på den Blå Sea Wolf som ligger ute till försäljning? Börjar misstänka att det är en eller två personer som ligger bakom alla alias i denna tråd och att dessa försöker bygga en hype kring klockan fö att kunna avyttra sina felköp. Maken till svårsåld har jag inte varit med om ; )
Ta mer bilder! Ser ju dötråkigt ut med enbart den bilden och försök att visa den ljuskänsliga tavlan i andra vinklarVarför är det ingen som hugger till på den Blå Sea Wolf som ligger ute till försäljning? Börjar misstänka att det är en eller två personer som ligger bakom alla alias i denna tråd och att dessa försöker bygga en hype kring klockan fö att kunna avyttra sina felköp. Maken till svårsåld har jag inte varit med om ; )
Vad är det för referens? Just den zodiacen jag söker!!Den här då Eric
Vi tar den igen 806.21.03 heter 40mm pepsiVad är det för referens? Just den zodiacen jag söker!!
50-60tal, modellen kallas rätt och slätt Automatic.Nån som vet vad det här är för modell, år samt om det är nått värde i den alls. Har satt på bandet själv men annars är den i väldigt fint skick. Står endast Zodic Automatic. Klockan till höger
Mvh H