• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Moody

Rolex
IMG_1525.JPG

Om jag hade varit en hobbit hade detta varit härskarringen.
Denna jag menar, fyfan vilken grym klocka.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Två dygn in på denna då. Omdöme hittills?
- Sjukt svårfotograferad.:snaphappy:
- Helsköna färger. Tavla, index, vridringsinsert och visare är helt fantastiska:)
- Älskar utseendet på visare och index.:heart:
- Länken är helt OK utseendemässigt, men känns lite för rasslig. Blir nog att kika på lite alternativ här.
- Fortar sig 15-20 sek per dygn. Lite för mycket för en klocka i denna prisklass kanske? Nu är den ju ny och kan "gå till sig".
Efter 50+ bilder var detta det bästa jag kunde prestera:sorry::
0921.jpg
 
Två dygn in på denna då. Omdöme hittills?
- Sjukt svårfotograferad.:snaphappy:
- Helsköna färger. Tavla, index, vridringsinsert och visare är helt fantastiska:)
- Älskar utseendet på visare och index.:heart:
- Länken är helt OK utseendemässigt, men känns lite för rasslig. Blir nog att kika på lite alternativ här.
- Fortar sig 15-20 sek per dygn. Lite för mycket för en klocka i denna prisklass kanske? Nu är den ju ny och kan "gå till sig".
Efter 50+ bilder var detta det bästa jag kunde prestera:sorry::
0921.jpg
Äh, låt den gå och kör in den en vecka. Jag mäter min veckovis och just nu har jag -21 s på 10 dagar. Så förhoppningvis inga problem. Jag har haft ett tiotal med verket och ingen i närheten av dina siffror. Det har handlat om någon sekund + eller -. Så kör ett tag.
 
Topp