Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna jag menar, fyfan vilken grym klocka.![]()
Om jag hade varit en hobbit hade detta varit härskarringen.
Ref zo9250Denna jag menar, fyfan vilken grym klocka.
riktigt fin skulle jag vilja ha.En sista, och avslutande bild för dagen.
Ha en skön avslutning på Lill-lördan och en bra torsdag!
![]()
Du är snart fast i Zodiac-träsketDenna jag menar, fyfan vilken grym klocka.
Inte helt omöjligt...Du är snart fast i Zodiac-träsket
Super bra ju!Dynamisk duo!
(a.k.a. min blygsamma Zodiczamling)![]()
Äh, låt den gå och kör in den en vecka. Jag mäter min veckovis och just nu har jag -21 s på 10 dagar. Så förhoppningvis inga problem. Jag har haft ett tiotal med verket och ingen i närheten av dina siffror. Det har handlat om någon sekund + eller -. Så kör ett tag.Två dygn in på denna då. Omdöme hittills?
- Sjukt svårfotograferad.
- Helsköna färger. Tavla, index, vridringsinsert och visare är helt fantastiska
- Älskar utseendet på visare och index.
- Länken är helt OK utseendemässigt, men känns lite för rasslig. Blir nog att kika på lite alternativ här.
- Fortar sig 15-20 sek per dygn. Lite för mycket för en klocka i denna prisklass kanske? Nu är den ju ny och kan "gå till sig".
Efter 50+ bilder var detta det bästa jag kunde prestera:
![]()
Jag tror också den går till sig så småningom.Äh, låt den gå och kör in den en vecka. Jag mäter min veckovis och just nu har jag -21 s på 10 dagar. Så förhoppningvis inga problem. Jag har haft ett tiotal med verket och ingen i närheten av dina siffror. Det har handlat om någon sekund + eller -. Så kör ett tag.
Old school är stenhårt![]()
Kul att det kommer upp lite oldscool drakar, det är där jag fortfarande befinner mig i min Zodiac mognad och inte lika lång fram som ni andra.
Men den där gulddykaren köper jag gärna av dig när du tröttnat på den![]()
Ingen leverans än? Tycker, som sagt, att länken ser asnice ut och hoppas på ett positivt utfall!Rivited Oyster som enligt ryktet funkar med ZO9251, ZO9252 osv.
Säljarens hängiga bilder. Jag återkommer med rapport när den är levererad. Men tror på principen
![]()
![]()
Ett snäpp bättre än ett utslag på handledenGjort det förrut, gör det igen så Ni sätter lördagsdrickat i halsen ! Men en dag, kommer även jag tillbaka hit med en Zodiac som jag kommer stolt visa upp, en dag !
![]()
Beror lite på vad det är för utslag. Även den fula ankungen tillhör familjen.Ett snäpp bättre än ett utslag på handleden
MEN EN ZODIAC!
Jag vet att det var drygt, men jag kände att jag var tvungen att skämta om den...Beror lite på vad det är för utslag. Även den fula ankungen tillhör familjen.
Bästa bilden hittils?Testar NATO. Riktigt bra!Blir nog att köpa in ett mörkgrönt också.
![]()