Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Sea Dragon ifrån perfekt hat-trick!Fan vad trevligt det är med post ibland!
Idag dök den grönas kompis upp, känns som ett väldigt trevligt komplement- dom lär trivas ihop.
![]()
Årets lättnadens suck! Vi andas alla utÄntligen!![]()
Fantastisk tavla och vridring. Länken tycker jag är snyggare i verkligheten än på bild (men ganska rasslig).
Tyvärr svårt att fånga skönheten i klockan på bild med gammal mobilkamera och taskigt dagsljus (här är det molnigt och regnar...)
![]()
Den är grön ut iaf.Äntligen!![]()
Fantastisk tavla och vridring. Länken tycker jag är snyggare i verkligheten än på bild (men ganska rasslig).
Tyvärr svårt att fånga skönheten i klockan på bild med gammal mobilkamera och taskigt dagsljus (här är det molnigt och regnar...)
![]()
Stort grattis, ruskigt fin klocka! Slit den väl.Äntligen!![]()
![]()
Faktiskt. Skulle vara en otrolig trio!En Sea Dragon ifrån perfekt hat-trick!
Tung duo! Kul med alla nya entusiaster.
Kör hårt kompis!
Självklart kommer det bild under dagen!Hallelulija!
Idag är den stora dagen. Bilddagen!
Knäpp nu för satan en bild på en Zodiac. Här och nu!
@Morotsmannen , @Gringubben , @Jeser90, @Crentus , @M.L. , @SdV , @Ontrackpiraten , @Npd , @Joakim , @Andy McB , @Peter K , @MAV, @Franke, @Hasse Varg å alla andra sköningar!
![]()
Årets lättnadens suck! Vi andas alla ut
Grattis till fantastiskt trevlig klocka!
Den är grön ut iaf.
GRATTIS! Du kommer alltid känna en utmaning i att fånga hela dens glans på bild![]()
Tackar!Stort grattis, ruskigt fin klocka! Slit den väl.
Tillåme bra smak i hund har han! En mästare!På begäran! Här kommer bilder.
![]()
![]()
![]()
Tyvärr ingen med en hund som bär klocka, men hon kan få vara med som extramaterial istället.
![]()
Bugar och bockar, sen måste jag ju bara säga DETSAMMA- Vilken vovve!Tillåme bra smak i hund har han! En mästare!
Duktigt duglig dubbel där!På begäran! Här kommer bilder.
![]()
Precccccccious svarta. Fan vad den är najs. Min är fortfarande på sjukhus. Här hade man kunnat klämma in en gråtemoji...![]()
Om jag hade varit en hobbit hade detta varit härskarringen.
Snyggt. Ingen Mercedesvisare och bästa länken.
Agree, sjukt snygg!Snyggt. Ingen Mercedesvisare och bästa länken.Mycket bättre än forumfavoritens version. Kan man hoppas på kvarts också?
(Vill du nån gång sälja är jag en ivrig spekulant!)
Tycker om den! Känns väldigt bra.Duktigt duglig dubbel där!![]()
Du är bäst! Fuckin awesome!
Förstår ditt lidande. Hoppas att du har den åter snart.Precccccccious svarta. Fan vad den är najs. Min är fortfarande på sjukhus. Här hade man kunnat klämma in en gråtemoji...