Den gröna seadragon är magisk!Mycket, mycket bra! Seadragon står på min lista när ekonomin ordnat upp sig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den gröna seadragon är magisk!Mycket, mycket bra! Seadragon står på min lista när ekonomin ordnat upp sig![]()
Blir till att lämna in ett onsdagslotto...Denna sjukt snygga som är i ett mint skickblir up for grabs under morgon dagen! Hojta till om någon zodiac galning vill ha den innan den åker ut till säljes/bytes.![]()
Galning! Den kan du inte sälja, den är ju hur bra som helst. Hade jag bara haft några kronor över så hade jag köpt direkt. Riktigt, riktigt sugen på en sån.....Denna sjukt snygga som är i ett mint skickblir up for grabs under morgon dagen! Hojta till om någon zodiac galning vill ha den innan den åker ut till säljes/bytes.![]()
Trodde att du var hopplöst förlorad för all framtid och utom hjälpHalllååååå! Zodiac-kamrater!
Ni måste säga ifrån när jag får ett infall att göra mig av med mina ögonstenar. Dom är ju fantastiska, det ända jag saknar är LÄNK. Men det är väl inte anledning nog att byta ut dom????
Jag behöver fan hjälp, det är ju under all kritik. Får helt enkelt vänta till jag kan casha en Sea Dragon på länk..
Den har en egen karaktärUndrar om denna är den enda tillverkade, har googlat en hel del men inte hittat en enda.![]()
Tillfällig sinnesförvirring! Nu är ordningen återställd och annonserna tillbakadragna.Trodde att du var hopplöst förlorad för all framtid och utom hjälp![]()
Jo det kan man säga, är den fula ankungen som det tar år att lära sig tycka om. Jag är inte där än, men en dag kanske.Den har en egen karaktär
Jag vet inte riktigt varför, men jag älskar denna modell. Ljusblå bezel , så kung!. Jag har försökt köpa vintage i Usa , men de är i så dåligt skick. En sak är säker, dessa klockor användes och mer därtilll...
Du har gjort helt rätt! Vill du sälja Leigh Allen-klockan igen, så hör av dig!Tillfällig sinnesförvirring! Nu är ordningen återställd och annonserna tillbakadragna.
Får försöka hitta någon hyfsat passande länk helt enkelt, hojta om något vet eller har någon som kanske har en som passar hyggligt till ZO9252.![]()
Denna sjukt snygga som är i ett mint skickblir up for grabs under morgon dagen! Hojta till om någon zodiac galning vill ha den innan den åker ut till säljes/bytes.![]()
Då tycker jag du ska slå till! Den kommer mest troligt att bytas in under kvällen annars!Helvete va fin den är, den hade suttit som en jävla smäck på mig
Helvete va fin den är, den hade suttit som en jävla smäck på mig
Om du kan hantera din panikångest så ska jag personligen hjälpa till att hitta en bytesmodell så du kan bli med länk.Tillfällig sinnesförvirring! Nu är ordningen återställd och annonserna tillbakadragna.
Får försöka hitta någon hyfsat passande länk helt enkelt, hojta om något vet eller har någon som kanske har en som passar hyggligt till ZO9252.![]()
Panikångesten har lagt sig, när jag väl drog tillbaka annonserna. Båda klockorna är ju helt fantastiska, förstår inte alls vad jag tänkte. Modellen 9252 är även den hur bra som helst, bara jag som har något bissart fel i huvudet som kan få extremt sug att få bära på länk.Om du kan hantera din panikångest så ska jag personligen hjälpa till att hitta en bytesmodell så du kan bli med länk.
Min hands on erfarenhet är att när det funkar, funkar det lika. Men med två nyfel på verk och en lossad skruv i verk tror jag att STP bitvis inte klarar kvalitetskontroll med stigande leveranser. Konstruktionen är beprövad och solid.Professor eric har redan svarat med en länk där fossil får bättre betyg än eta. Jag har sett den filmen. Följer man nätet i övrigt så får man alla möjliga professionella omdömen om att eta är bäst eller alla är lika bra pga av att de klonade. Min egen uppfattning, helt osakligt grundad, är att klonerna normalt är på samma nivå som eta. Har ni andra erfarenheter?
Kanske ett tropic på den?Eh, lite bonusar såhär på fredagen!
Tacksam för att jag kom till insikt att behålla. Bara länk som saknas, annars är den ju så jäkla bra!
![]()
![]()
![]()
Även den här tösen hälsar trevlig helg!
![]()
![]()
Mycket möjligt! Har ett liggande, ska testa det under helgen!Kanske ett tropic på den?