Fin, och kul med vintage ZodiesEn lång tillbakablick, 40-talare som tickar bra. Patinerad plätering, inget kvar typ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin, och kul med vintage ZodiesEn lång tillbakablick, 40-talare som tickar bra. Patinerad plätering, inget kvar typ
Tack! Har en till manuell som ligger och dammar. Tyvärr är Zodiac dykarvintage ack så dyrt och opålitligt, hade gärna sett mer i tråden definitivtFin, och kul med vintage Zodies
Du får gärna dela bild på den andra också!Tack! Har en till manuell som ligger och dammar. Tyvärr är Zodiac dykarvintage ack så dyrt och opålitligt, hade gärna sett mer i tråden definitivt
Lägg nu vantarna på en länk och skicka gummit till mig, mitt sprack vad är det för länk du söker?Slängde på ett tropic-ish gummi idag, helt ok! Ska testa läder sen ikväll också.
Ingen länk tyvärr... det dämpar inte suget.
Nu ska ni slippa höra om länkJÄVELN, jag lovar. Om ingen har en på länk och vill testa den här grymma, så hojta till.
Hoppas alla haft en bra start på veckan!
Sms-lån! De lindrar all form av ångest! Åtminstone för stunden...Det är en tuff tid just nu, länk-begäret är stort. Försöker stå emot och inse att klockorna är så grymma, att länk är överflöd..
MEN- det är svårt!
Bilder livar alltid upp;
Edit; Vilket SPAM... 3inlägg i rad..
Ska bli! Så fort jag hittar något som passar hyfsat. Något i 20mm som passar hyfsat med ändlänkarna.Lägg nu vantarna på en länk och skicka gummit till mig, mitt sprack vad är det för länk du söker?
Tanken är god, absolut... för stunden...Sms-lån! De lindrar all form av ångest! Åtminstone för stunden...
Ajdå, jag bär 24mmSka bli! Så fort jag hittar något som passar hyfsat. Något i 20mm som passar hyfsat med ändlänkarna.
Riktigt, riktigt bra. Klockren duo.
Passar jättebra på Vintage...
Den klockan och den blå tavlan är farligt nära porr.Stämplade in 06:40 imorse så får trösta mig med att ha en 9258 och hoppas på hemgång snart..
Trevlig...hur kan jag ha missat den där modellen tidigareSpeedgummi så rätt på sjödrake...