Andy McB
Silver
Ja den va rätt oväntadDet här är stort Andy! Att den största klockslampan i Sverige skulle gå och bli monogam...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den va rätt oväntadDet här är stort Andy! Att den största klockslampan i Sverige skulle gå och bli monogam...
Jag tror du lever ditt klockliv 10ggr snabbare än jag för närvarande. Tänk dig för. Skin är en absolut klassisk Zodiac. Det finns fortfarande några få nya automatiska modeller till knaspris från gråhandlare på bukten. Sälj inte stödköp.Efter bytet till Nato på min Compressor har suget efter att använda min Skindiver minskat drastiskt. Därför leker jag lite med tanken att eventuellt, byta ut den mot någon annan skojig Zodiac, kanske en Sea Dragon eller GMT? Några tankar kring detta? Förslag? Någon som är sugen på en eventuell deal?
Många tankar...
![]()
Tror inte jag lever klocklivet snabbare än någon annan, är nog bara väldigt impulsiv- på gott och ont.Jag tror du lever ditt klockliv 10ggr snabbare än jag för närvarande. Tänk dig för. Skin är en absolut klassisk Zodiac. Det finns fortfarande några få nya automatiska modeller till knaspris från gråhandlare på bukten. Sälj inte stödköp.
Japp, den är fan bäst!ÄLSKAR compressorn mer och mer- kan det vara en av världens bästa klockor just nu?
Önskar jag kunde komplettera med en på länk, svart eller blå vridning. Vore en kunglig kombo.
![]()
Jag tror du lever ditt klockliv 10ggr snabbare än jag för närvarande. Tänk dig för. Skin är en absolut klassisk Zodiac. Det finns fortfarande några få nya automatiska modeller till knaspris från gråhandlare på bukten. Sälj inte stödköp.
Jag känner samma för Skin. Har ju redan en.ÄLSKAR compressorn mer och mer- kan det vara en av världens bästa klockor just nu?
Önskar jag kunde komplettera med en på länk, svart eller blå vridning. Vore en kunglig kombo.
![]()
Finns även några olika zodiac till försäljning på forumet just nuHej,
Helt oinsatta i Zodiac men blev nyfiken av tråden. Finns det några av dessa gråhandlare som kan rekommenderas så att man kan se vad de har?
EBay. Har inte lagt några namn på minnet. Men har du en hemma skattat och klar under 6’ är det ett kap.Hej,
Helt oinsatta i Zodiac men blev nyfiken av tråden. Finns det några av dessa gråhandlare som kan rekommenderas så att man kan se vad de har?
Trevligt med lite färg såhär i höstmörkret!Idag vilar min Compression och jag har denna älskvärda bagatell. Jag har ett ordentligt återfall på dessa störtsköna tre-visars Sea Dragon. Traditionella MEN egna. Fantastiska små pärlor. Särskilt i någon färgglad version. Man behöver ju inte fega-shoppa i denna prisklass.
![]()
Inget allvarligt hoppas jagEfter en natt hos jour-veterinären blev det klockbyte. Ha en fin lördag alla Zs!
![]()
Blev operation idag, på förmiddagen.Inget allvarligt hoppas jag
Aah, drabbat en av mina tidigare. Det kan vara svårupptäckt innan det är riktigt brådis. Men lika bra att ta bort apparaten om man inte ska avla. Min tik blev mer stabil och ännu bättre i psyket.Blev operation idag, på förmiddagen.
Akut livmoderinflamation, OPn gick dock bra- får hämta hem henne imorgon..![]()
Verkligen! Däremot var hon i ganska bra skick när vi åkte, men alla symptom som haltande bakdel, blod.. stämde. Så tog chansen och åkte in direkt.Aah, drabbat en av mina tidigare. Det kan vara svårupptäckt innan det är riktigt brådis. Men lika bra att ta bort apparaten om man inte ska avla. Min tik blev mer stabil och ännu bättre i psyket.
Svärfars munsterländertik dog knall och fall under en jakt i skottska högländerna. Livmoderinflammation. Fanns inga tecken eller förvarningar. Vilket jävla mörker.Verkligen! Däremot var hon i ganska bra skick när vi åkte, men alla symptom som haltande bakdel, blod.. stämde. Så tog chansen och åkte in direkt.
Har hört att dom kan bli bättre på dom punkterna, och det är bara positivt då avel inte är intressant! Tack för stödet![]()
Klokt! Mycket klokt... Hade samma tanke pga att jag saknade länk, men blev helt nykär när jag började använda Nato. Sjukt bekväm klockaÄr ju lite sugen på att släppa min Compressor för att den får alldeles för lite handledstid (och jag hatar att ha 5k+ låst i en klocka som jag inte använder ofta) men varje gång ni postar bilder på någon variant inser jag att den har den perfekta kombinationen med ett rimligt sizad case, skitsnygga visare och index samt en fantastisk vridring. Så den gröna skönheten sitter säkert än så länge...![]()
Älskar absolut klockan (och bär den endast på NATO, mycket snyggare och bekvämare än länken), men använder den max en gång i veckan (tycker t ex inte att den lirar jättebra med skjortmanschetten), vilket ibland känns som resursslöseri. Men så länge ni postar "niceiga" bilder på era så sitter den säkert...Klokt! Mycket klokt... Hade samma tanke pga att jag saknade länk, men blev helt nykär när jag började använda Nato. Sjukt bekväm klocka![]()
Är ju lite sugen på att släppa min Compressor för att den får alldeles för lite handledstid (och jag hatar att ha 5k+ låst i en klocka som jag inte använder ofta) men varje gång ni postar bilder på någon variant inser jag att den har den perfekta kombinationen med ett rimligt sizad case, skitsnygga visare och index samt en fantastisk vridring. Så den gröna skönheten sitter säkert än så länge...![]()
+1 älskar skitenÄr ju lite sugen på att släppa min Compressor för att den får alldeles för lite handledstid (och jag hatar att ha 5k+ låst i en klocka som jag inte använder ofta) men varje gång ni postar bilder på någon variant inser jag att den har den perfekta kombinationen med ett rimligt sizad case, skitsnygga visare och index samt en fantastisk vridring. Så den gröna skönheten sitter säkert än så länge...![]()