Jaha där ser man. Tur för plånboken.De säljer inte till Europa. De nya är omöjliga att köpa för oss svenskar.Tyvärr!
Zodiac verkar bli mer och mer populärt, riktigt roligt att se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha där ser man. Tur för plånboken.De säljer inte till Europa. De nya är omöjliga att köpa för oss svenskar.Tyvärr!
Tack så mycketVass! Vad är modellnamn och ref?![]()
Det här är en magisk klocka. Ni som har hängt i tråden minns kanske det eviga mantrat VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA som jag malde på om.Då var man tillbaka![]()
![]()
Men plånboken klarar sig fin-fint med Zodiac.Jaha där ser man. Tur för plånboken.
Zodiac verkar bli mer och mer populärt, riktigt roligt att se.
Vad kallas den där gröningen? (Gröna Zodiacs är bra Zodiacs)
ZO2229Vad kallas den där gröningen? (Gröna Zodiacs är bra Zodiacs)
MumsHeritage style![]()
JAG SÄGER JU DET!Enkel MEN sjukt snygg![]()
![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!Fick den putsad igår och kom ut i mer eller mindre inyskick! Så nu @Eric Jajjamensan P sitter jag på ett topp exemplar av världens snyggaste klocka![]()
![]()
Den är väldigt trevlig, 22mm bandbredd?JAG SÄGER JU DET!
Äntligen någon mer som fattar. Dom är underskattade men så otroligt rätt i tiden när 39mm är det nya 40 och många vill bära lite smidigare ur.![]()
Nej, 20mm.Den är väldigt trevlig, 22mm bandbredd?
LiberaceMetrosexuell debut idag?![]()
Två snygga rackareStorebror till din Eric![]()
Fan det är inte utan att man är lite i gasen. Får bild från Sveriges kanske sämsta fotograf tillika min urmakare. Välkommen tillbaka till de levande gröna varg. Men framför allt kolla in mina mods!!!
Vad sägs om SD med svart tavla och guldindex-å-visare och min knasvariant av Orange Blast. Från och med nu kallad Orangepuff...
Det här är en jävligt stor dag.![]()
Helvete vad bra det blev!Fan det är inte utan att man är lite i gasen. Får bild från Sveriges kanske sämsta fotograf tillika min urmakare. Välkommen tillbaka till de levande gröna varg. Men framför allt kolla in mina mods!!!
Vad sägs om SD med svart tavla och guldindex-å-visare och min knasvariant av Orange Blast. Från och med nu kallad Orangepuff...
Det här är en jävligt stor dag.![]()
Jupp, blir stekhet i sommar har ett ljusblått och ett orange original racingband att varva med.Helvete vad bra det blev!
Måste hitta tiden och åka och hämta dom. Nästa helg kanske...Supertjusigt! Ser fram emot lite bättre bilder bara.