Skynda! Orangepuff blev kalas!Måste hitta tiden och åka och hämta dom. Nästa helg kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skynda! Orangepuff blev kalas!Måste hitta tiden och åka och hämta dom. Nästa helg kanske...
Men ryktet säger att du lämnat team Zodiac?Skynda! Orangepuff blev kalas!
Ryktet stämmer, för nu! Men lika delaktig för det- blir en ny, snabb 39a om jag hittar något lämpligtMen ryktet säger att du lämnat team Zodiac?
Det finns många schysta SD 39mm quartz att testa. Charmiga, billiga och helt jävla bedårandeRyktet stämmer, för nu! Men lika delaktig för det- blir en ny, snabb 39a om jag hittar något lämpligt
Team Zodiac
den till höger GRYYYYM känner på nåt sätt kommer bli min????Fan det är inte utan att man är lite i gasen. Får bild från Sveriges kanske sämsta fotograf tillika min urmakare. Välkommen tillbaka till de levande gröna varg. Men framför allt kolla in mina mods!!!
Vad sägs om SD med svart tavla och guldindex-å-visare och min knasvariant av Orange Blast. Från och med nu kallad Orangepuff...
Det här är en jävligt stor dag.
Fan det är inte utan att man är lite i gasen. Får bild från Sveriges kanske sämsta fotograf tillika min urmakare. Välkommen tillbaka till de levande gröna varg. Men framför allt kolla in mina mods!!!
Vad sägs om SD med svart tavla och guldindex-å-visare och min knasvariant av Orange Blast. Från och med nu kallad Orangepuff...
Det var förbanne mig det finaste jag har sett sedan jag konfirmerades.Fan det är inte utan att man är lite i gasen. Får bild från Sveriges kanske sämsta fotograf tillika min urmakare. Välkommen tillbaka till de levande gröna varg. Men framför allt kolla in mina mods!!!
Kalaspuff?Skynda! Orangepuff blev kalas!
Dom ser verkligen väldigt skojiga ut! Ska hålla utkik Hitta någon i en tokig färg och äga sommaren med.Det finns många schysta SD 39mm quartz att testa. Charmiga, billiga och helt jävla bedårande
Go for one!
Å glöm inte länken nästa gång
Verkligen! As snygg! Jag får hem compressorn förhoppningsvis på tisdag så får vi kolla hur vi kan modda den till något riktigt snyggt!
Låt den återuppstå i den forna glansen! Den var helt suverän.Verkligen! As snygg! Jag får hem compressorn förhoppningsvis på tisdag så får vi kolla hur vi kan modda den till något riktigt snyggt!
Varför blocket och tratten och inte här på KS?Denna finns på Blocket. Ja, ni vet ju att nytt har kommit och jag måste rensa lite. Lite vemodigt i detta fall.
Spridda skott för att testa vad som funkar. Tyvärr är det pisstråkig marknad här på KS. Här är det numer högre andel puckade svar än på Blocket. Mest amatörprutare.Varför blocket och tratten och inte här på KS?
Störigt bra!Just för dig Eric. Dröm om sommaren.
Snyggt, grattis
Snygg matchning av strap och visare.Blå heritage stil
Trevlig, och garanterat en fullträff på länkBlå heritage stil
Blev ju jäkligt bra med perlon! SnyggtNu känns det som om jag lever igen!
Får inte riktigt fram det gröna på bild men live är den faktist galen!Blev ju jäkligt bra med perlon! Snyggt