Jag tror dig! Ser väldigt bra utFår inte riktigt fram det gröna på bild men live är den faktist galen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror dig! Ser väldigt bra utFår inte riktigt fram det gröna på bild men live är den faktist galen!
Natoband.nuAh, snyggt med perlon. Köpt här på KS?
Grymt fin!Väntar på sommaren dykning i Thailand![]()
Mums! Riktigt fin den.Pysslar lite i vinterkylan![]()
Mycket bra på perlon!Nu känns det som om jag lever igen!![]()
Som sagt mycket snyggare i verklighet! Du kommer älska kombonMycket bra på perlon!Ska genast se till att beställa ett grönt till min. Tack för inspirationen!![]()
![]()
Tja, är det bara hälften så bra som på bild är jag nöjd!Som sagt mycket snyggare i verklighet! Du kommer älska kombon![]()
DubbeltTja, är det bara hälften så bra som på bild är jag nöjd!![]()
Den här är så grymt cool att jag sitter och smygsurfar på Blocket märker jag. Undrar om jag inte blivit lite Zodiac-biten ändå. Det är ert felDenna finns på Blocket. Ja, ni vet ju att nytt har kommit och jag måste rensa lite. Lite vemodigt i detta fall.![]()
Fick precis svar från Topper Fine Jewelers. De har fem i lager. Blir ju iofs rätt dyrt med frakt (11 600) och antagligen tull och MOMS på det.40mm, slutsåld innan den ens hann ut. Så det blir nog tufft.
Jäklar vad grannt!Nu känns det som om jag lever igen!![]()
![]()
Fick precis svar från Topper Fine Jewelers. De har fem i lager. Blir ju iofs rätt dyrt med frakt (11 600) och antagligen tull och MOMS på det.
Edit: Alltså Zodiac Super Sea Wolf 53 Chronometer Limited Edition, ZO9205.
Köp!!!Borde man slå till ändå? Vad säger expertisen?![]()
Klassiker! Snyggaste Skin!Väntar på sommaren dykning i Thailand![]()
Ja, frågar man i en tråd som endast läses av labila zodies kan ju bara svaret bli ett: JA, FÖR FAN!Borde man slå till ändå? Vad säger expertisen?![]()
Fasen så bra den blev! Wow. Stort grattis!RUGGIGT LYCKAD!![]()
faaaaaaanRUGGIGT LYCKAD!![]()
Gör inte motstånd. Bara slappna av och följ med...Den här är så grymt cool att jag sitter och smygsurfar på Blocket märker jag. Undrar om jag inte blivit lite Zodiac-biten ändå. Det är ert fel![]()
ZO9263 verkar de inte ha men den går att beställa direkt från Zodiac vad jag förstår.Köp!!!
Kolla ZO9263 åt mig oxå!!!
Måste reda ut detta med Topper Fine Jewelers först. Nu dök det även upp en begagnad ZO9205 hos dem. Väntar på svar.Gör inte motstånd. Bara slappna av och följ med...