Glöm inte att du får betala på 25% moms på deras pris inkl frakt. Det kan bli en obehaglig överraskning annars.Okej tack, ska definitivt kolla upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte att du får betala på 25% moms på deras pris inkl frakt. Det kan bli en obehaglig överraskning annars.Okej tack, ska definitivt kolla upp.
Kanske man lyckas få in honom i zodiac träsketFiskar lite här åt en kompis, ingen som råkar ha en ZO9258 till salu.
Fiskar lite här åt en kompis, ingen som råkar ha en ZO9258 till salu.
Han är tyvärr bara intresserad av en blå rackare!Funkar det med ZO9255?
HejIfall någon har ett original mockaband till övers får man gärna skicka ett PM till mig![]()
Tänker på detta och även det som medföljer den röda:Hej
Det finns inga mocka originalband. Vilket band tänker du på?
Ok, jag misstänkte det. Inte mocka distressed läder.Tänker på detta och även det som medföljer den röda:
Yes, det var det. Återigen, köper gärna ett annars blir det mocka som ursprungligen skrivet men inte menat.Ok, jag misstänkte det. Inte mocka distressed läder.
För en som inte är invigd och därför inte förstår - vad ska 3min markeringarna vara bra för? Och varför 4 st?Sedan är den fjärde tre-minuters-index med på bezel efter historisk miss med föregångare.
Mycket fin!Fager! Känner mig riktigt tjusig med den här på armen.![]()
Passar bra med jeansFager! Känner mig riktigt tjusig med den här på armen.![]()
Och tur är det för jag går hellre i kalleankabyxor än i kostymbyxor. Men det blir kyligt så här års.Passar bra med jeans![]()
Bandhornen är väl kanske det som är minst okonventionellt, kan jag tyckaFörsöker vänja mig vid dom lite annorlunda bandhornen.Annars är den perfekt tycker jag.![]()
Väl långa kan jag tycka vanesak antagligen.Bandhornen är väl kanske det som är minst okonventionellt, kan jag tyckaJag gillar dem i alla fall. Riktigt fin klocka!
Min lokale urmakare löste uppgiften på nolltid. Ångrar att jag ens försökte. Skulle bli riktigt stökigt om man skadar skruvarna eller kanske piercar fingrarna med de där små jäkla mejslarna. Nu sitter den som den ska.Går det att ta bort de små länkarna nära mitten av spännet? Blir liite för tight om jag tar bort en fullstor länkbit.
Jag lyckas fasiken inte få bort skruvarna. Sitter som satan.
![]()
Aj, aj kapten. Hörbarhet 5:a. Skickar imorgon...![]()
På äventyr
Börjar bli kallt med länk![]()