Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis att den äntligen kommit. Fler bilder vill vi se!!Jodå! Känns stabilt...
Tackar, tackar. Absolut, jag ska plåta med stor glädje. Men det får bli till helgen. Jag är så galet trött ikväll så det blir bingen nu på stört...Stort grattis att den äntligen kommit. Fler bilder vill vi se!!
Its a mod. A ZO9902 dial/hands-set up in a ZO99-all steel.[QUOTE = "Eric Jajjamensan P, post: 2192457, member: 10"] I hardly renew the thread today ...
But nice is it ... [ATTACH = full] 729953 [/ ATTACH] [/ QUOTE]
hi Eric, what's the reference for that one ?
perfect lookIts a mod. A ZO9902 dial/hands-set up in a ZO99-all steel.
Perfect combo. Just the best!
History will prove Zodiac right...Jag är lite besviken att ingen i pollen har röstat för att "Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com". Är det så självklart att det inte behöver uttalas i en röst för detta alternativ. För det är ju 100% sant!
Jäklans retsticka ni är lite långsamma där nere i Småland
Hur känns det blir kvaliten bättre och bättre eller håller dom samma nivå.
Verket är utbytt, men inget som märks. Sedan är den fjärde tre-minuters-index med på bezel efter historisk miss med föregångare. Något som jag eventuellt är delaktig i då jag mailat dem några gånger om detta (och säkert många med mig).Hur känns det blir kvaliten bättre och bättre eller håller dom samma nivå.
Var nog fler än du som tyckte. Slut på lager. Kan fixa aftermarketversion...Det där bandet skulle sitta fint .Det svarta .
Vissa saker går snabbt.Var nog fler än du som tyckte. Slut på lager. Kan fixa aftermarketversion...
Snart sommar!!Mmmm, trots lätt missfärgning kolla matchningen racinggummi och lume.
Helt perfekt.
Ja, fy fan. Nu har ögon och öron gjort sitt...Kollar på Gardell
Haha ja fast förra veckan var fanimej värreJa, fy fan. Nu har ögon och öron gjort sitt...
Duckade den med framgång. Idag förväntas familjen samlas för att gnälla över kaftanbögen, dåliga låtar och David L...Haha ja fast förra veckan var fanimej värre
Haha aj fanDuckade den med framgång. Idag förväntas familjen samlas för att gnälla över kaftanbögen, dåliga låtar och David L...
Hur är kronan? Upplevde den som lite trög på den gröna jag försökte mig på.Nu 9908 på rea. Slå till vetja
https://klocksnack.se/threads/zodiac-sea-dragon-9908-Ännu-mera-prissÄnkt.87654/
Jaa det är ett visst motstånd. Det är det på det verket enligt min erfarenhet.Hur är kronan? Upplevde den som lite trög på den gröna jag försökte mig på.
Nu blir man lite avundsjuk, säg till när du ska sälja den
Keeper. Topper Jewelers är den ifrån.Nu blir man lite avundsjuk, sälj till när du ska sälja den
Vart köpte du i från?
Okej tack, ska definitivt kolla upp.Keeper. Topper Jewelers är den ifrån.