Retas bara med Zodiacguden, han gör bäst han villAj, aj kapten. Hörbarhet 5:a. Skickar imorgon...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Retas bara med Zodiacguden, han gör bäst han villAj, aj kapten. Hörbarhet 5:a. Skickar imorgon...
Riktigt fina!
Välkommen! Och vilken fräsching där, hur upplever du den jämfört med den Christopher Ward jag köpte av dig?Då kan man bli en i gänget då!
![]()
Välkommen! Och vilken fräsching där, hur upplever du den jämfört med den Christopher Ward jag köpte av dig?
(De konkurrerar hårt hos mig)
Tycker det stämmer bra överens med min uppfattning, här är det roligare!Oj svår fråga! Precis hämtat upp denna, så ska inte säga allt för mycket än. Trident är lite tyngre och ger kanske intrycket av att vara lite mer rejäl. Men tycker denna har roligare design, lite mer "egen".
Tycker det stämmer bra överens med min uppfattning, här är det roligare!
Snyggt! Grattis och välkommen in i värmen!Då kan man bli en i gänget då!
![]()
Kul! Jättefin Zodiac. Välkommen!Då kan man bli en i gänget då!
![]()
Men, men, men...Trevlig i solen
![]()
Speedbird it isMen, men, men...
Det där är en modell som inte tar originallänken. Du verkar ha hittar en fin lösning (Speedbird?). Berätta gärna mer...
För slump eller inte stämmer denna bättre med en traditionell Zodiaclänk än den egna nya.
Sitter ändbitarna så tajt och bra som bilderna antyder?Speedbird it is![]()
Hur i h-e kan du se att det är en modell som inte tar länk. Den är ju likadan som min som har originallänk min är ju svart.Men, men, men...
Det där är en modell som inte tar originallänken. Du verkar ha hittar en fin lösning (Speedbird?). Berätta gärna mer...
För slump eller inte stämmer denna bättre med en traditionell Zodiaclänk än den egna nya.
Ja nog är det tajt alltid. Skaman vara kinkig så sticker länken upp lite över bandhornen och ändbiten är kanske lite korrtSitter ändbitarna så tajt och bra som bilderna antyder?
Snyggt är det iallafall.Ja nog är det tajt alltid. Skaman vara kinkig så sticker länken upp lite över bandhornen och ändbiten är kanske lite korrt
![]()
Ser mycket bra ut!Ja nog är det tajt alltid. Skaman vara kinkig så sticker länken upp lite över bandhornen och ändbiten är kanske lite korrt
![]()
Riktigt fin.Helt enkelt den finaste SUPERMAN generation 1 jag ägt. Nu på Tratten. Ett frikkin klipp.![]()
Å i brutalt fint skick. Jag är shockad att budgivningen inte kommit igång. Med tanke på att mycket vanligare varianter, i sämre skick utan box gått för 2,500kr på Tratten på det senaste satte jag ingen bevakning...Riktigt fin.![]()
På ett bra sättAtt kliva tillbaka in här är som att kliva in i en helt annan värld![]()
Peter! Med hjälp av en påse djurben och ett pentagram. Givetvis!Hur i h-e kan du se att det är en modell som inte tar länk. Den är ju likadan som min som har originallänk min är ju svart.
![]()
![]()
SjälvklartPå ett bra sätt![]()
Ämmen för satan! Den är ju sjuk. Bästa Zodiacen #1/1 Jajjamensan Edition. Stenhårt.Instämmer äntligen lite sol![]()
Referens och mått på den? Bästa på väldigt länge!Jodå! Känns stabilt...![]()
Det är en Sea Wolf Compression ZO9254. 40mm.Referens och mått på den? Bästa på väldigt länge!
ZO9263 blev det snyggare bildsökning av, ska se om det går att hitta någon av de nya modellerna till bra pris efter att jag sålt undan liteDet är en Sea Wolf Compression ZO9254. 40mm.