• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Solen tittar fram
1519823444218732971105.jpg

Hatten av för dig Eric. Ett mycket trevligt initiativ att slumpa bort dessa skönheter.
Fick kärlek i hjärtat av @Andersglassar s initiativ som drog in som en frisk fläkt. Jag själv är lite klocktrött just nu. Då kan vissa klockor sprida lite glädje någon annanstans. Och gärna då hos er som håller tråden pigg och kul.

Fick kärlek i hjärtat av @Andersglassar s initiativ som drog in som en frisk fläkt. Jag själv är lite klocktrött just nu. Då kan vissa klockor sprida lite glädje någon annanstans. Och gärna då hos er som håller tråden pigg och kul.
Jag hade gärna köpt den men jag blir inte lyckligare av det, jag tror bara att jag blir lyckligare av fler klockor. Nya klockor ger ju kickar. Så jag låter någon som verkligen behöver denna snygga klocka köpa den.

Ha en bra dag

[QUOTE = "Eric Jajjamensan P, post: 2220854, member: 10"] Releases this rarity to someone in the thread for 1500kr. The link works up to 17cm. Very good condition. [ATTACH = full] 746757 [/ ATTACH] [/ QUOTE]
perfect colors combination

Senast ändrad:
[QUOTE = "Andersglassar, post: 2221062, member: 6313"] Of course you match the socks with the watch. [ATTACH = full] 746 905 [/ attach] [/ quote]
the best color

92E370F9-E788-487B-AF71-F43C8D66A68D.jpeg
Då kör vi denna klassiker!
750kr. Near mint condition. Nytt band. Fungerande tidvisning men keff kronografkomplikation. Verket heter Ronda 5030. Går att köra snorbilligt på bukten. Hur du än gör. Kör den som den är eller fixar upp den då är detta välgörenhet.
Måttar 42mm och känns jämförbar med Sea Dragon fast är mer gedigen. Har uni-d bezel.

Även om jag fick med ett störtskönt violett gummi med min 9258 så undrar jag var man kan finna fler band (original) till zodiac. Är det eBay som gäller eller finns nån handlare?

92E370F9-E788-487B-AF71-F43C8D66A68D.jpeg
Då kör vi denna klassiker!
750kr. Near mint condition. Nytt band. Fungerande tidvisning men keff kronografkomplikation. Verket heter Ronda 5030. Går att köra snorbilligt på bukten. Hur du än gör. Kör den som den är eller fixar upp den då är detta välgörenhet.
Måttar 42mm och känns jämförbar med Sea Dragon fast är mer gedigen. Har uni-d bezel.

Den var särdeles vacker må jag säga. Väcker habegär men eftersom man är en ”lurker” snarare än aktiv medlem på KS får jag sitta vid sidlinjen så länge och beundra bilderna. Kul initiativ.

Tillbaka
Topp