• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
AA45FCDC-C34A-44DC-AB6B-5975EC0A206A.jpeg
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
På dig sitter den helrätt! Jäkligt snygg bild dessutom. Grymt cool länk också..
Klockan är nu på väg till en ny ägare här i tråden som förhoppningsvis gillar den bättre än jag! :)

Edit: Tavlan är dock svårslagen, helt underbar.
Ouch trist för mig att den fann en ny ägare,,,
Vart sjukt sugen på att testa en Zodiac, men kunde inte bestämma mig för vad jag tyckte om boetten.
Sjukt ball men kanske lite för udda.. Aja man får väl spana vidare =)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Ouch trist för mig att den fann en ny ägare,,,
Vart sjukt sugen på att testa en Zodiac, men kunde inte bestämma mig för vad jag tyckte om boetten.
Sjukt ball men kanske lite för udda.. Aja man får väl spana vidare =)
Sluta fundera och slå slag i saken! Grymt bra klockor för rimliga pengar. Du blir inte besviken :) Min absoluta favorit är dom nya Compressorerna, men finns mycket kul äldre modeller också som du kan hitta till mycket vettig peng.
 
Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Ni får slipa hörntänderna lite va!?
1DE4F173-59C3-4351-94B3-42FEF67B5C3E.jpeg

Är tillbaka på att denna är favoriten.
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Ni får slipa hörntänderna lite va!?
1DE4F173-59C3-4351-94B3-42FEF67B5C3E.jpeg

Är tillbaka på att denna är favoriten.
Du fick min till bra pris, men den va fanimej sjukast billig. Om jag inte redan hade hade jag huggit den.
 
Du fick min till bra pris, men den va fanimej sjukast billig. Om jag inte redan hade hade jag huggit den.
Nåja fantastiskt kul för dem som får en sådan kalasklocka för det priset. Hatten av.
Seiko SARB033 är ju lite av en måttstock för Premium-Pang-Pluttigt-Pris men jag har ägt några sådana och de blir ju randade som en snorig dagisunge av Sea Dragon. Som rakt igenom är den bättre, och roligare, klockan.
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Nåja fantastiskt kul för dem som får en sådan kalasklocka för det priset. Hatten av.
Seiko SARB033 är ju lite av en måttstock för Premium-Pang-Pluttigt-Pris men jag har ägt några sådana och de blir ju randade som en snorig dagisunge av Sea Dragon. Som rakt igenom är den bättre, och roligare, klockan.
Min sarb fick byta balans. Jag hade med mig en Seiko original, men urmakaren satte i en annan. Han sa att Seikos sög. Nu går den inom cosc.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Ni får slipa hörntänderna lite va!?
1DE4F173-59C3-4351-94B3-42FEF67B5C3E.jpeg

Är tillbaka på att denna är favoriten.
Kan inte annat än hålla med. Trodde någon skulle klippa den gröna snabbt som attan. Tycker det du började, men utförsäljning här i tråden visade gott och bör premieras. Föredrar att släppa en klocka jäkligt billigt, till någon som verkligen uppskattar märket och klockan i sig.
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Ni får slipa hörntänderna lite va!?
1DE4F173-59C3-4351-94B3-42FEF67B5C3E.jpeg

Är tillbaka på att denna är favoriten.
Jo, mina slöa tankar kom nog mest ifrån att Halios släppte sin nya seaforth förbokning i torsdags där jag funderar på att beställa en med =P
Blir ju en begränsad klockbudget i månaden även när man inser att det är sjukt prisvärt.... Svårt att stå emot impulserna att hugga då dock.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Ni får slipa hörntänderna lite va!?
1DE4F173-59C3-4351-94B3-42FEF67B5C3E.jpeg

Är tillbaka på att denna är favoriten.
Vinner den där över den andra svarta du har, den du la ut bild på med länk bara för att jävlas? ;) den är väl någon limiterad historia?
 
Topp