Hahah det var samma här, så nära att klippa den några gångerSkönt att höra att den hittade ny ägare. Jag satt ju nästan med ångest här för att ingen förbarmade sig över den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah det var samma här, så nära att klippa den några gångerSkönt att höra att den hittade ny ägare. Jag satt ju nästan med ångest här för att ingen förbarmade sig över den.
Zodiac har verkligen fått till urtavlorna på deras ” nya klockor ” . Svårslagna, riktigt bra.
Eftersom de har streach i låset är de rätt kortade följsamma. Allt rassel ska försvinna genom passning och tajt fit. Svårslagna i känslan.Hur är Zodiacs Jubileelänkar? Sköna och stabila eller rassel?![]()
Låter ju helt underbart. Har bara Seikos rassel att jämföra med. Z är både snyggare och låter ju fenomenalt bättre.Eftersom de har streach i låset är de rätt kortade följsamma. Allt rassel ska försvinna genom passning och tajt fit. Svårslagna i känslan.
De skönaste. Precis som Eric säger är det stretchen som gör det.Hur är Zodiacs Jubileelänkar? Sköna och stabila eller rassel?![]()
Ouch trist för mig att den fann en ny ägare,,,På dig sitter den helrätt! Jäkligt snygg bild dessutom. Grymt cool länk också..
Klockan är nu på väg till en ny ägare här i tråden som förhoppningsvis gillar den bättre än jag!
Edit: Tavlan är dock svårslagen, helt underbar.
Sluta fundera och slå slag i saken! Grymt bra klockor för rimliga pengar. Du blir inte besvikenOuch trist för mig att den fann en ny ägare,,,
Vart sjukt sugen på att testa en Zodiac, men kunde inte bestämma mig för vad jag tyckte om boetten.
Sjukt ball men kanske lite för udda.. Aja man får väl spana vidare =)
Du fick min till bra pris, men den va fanimej sjukast billig. Om jag inte redan hade hade jag huggit den.Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Ni får slipa hörntänderna lite va!?![]()
Är tillbaka på att denna är favoriten.
Nåja fantastiskt kul för dem som får en sådan kalasklocka för det priset. Hatten av.Du fick min till bra pris, men den va fanimej sjukast billig. Om jag inte redan hade hade jag huggit den.
Min sarb fick byta balans. Jag hade med mig en Seiko original, men urmakaren satte i en annan. Han sa att Seikos sög. Nu går den inom cosc.Nåja fantastiskt kul för dem som får en sådan kalasklocka för det priset. Hatten av.
Seiko SARB033 är ju lite av en måttstock för Premium-Pang-Pluttigt-Pris men jag har ägt några sådana och de blir ju randade som en snorig dagisunge av Sea Dragon. Som rakt igenom är den bättre, och roligare, klockan.
Kan inte annat än hålla med. Trodde någon skulle klippa den gröna snabbt som attan. Tycker det du började, men utförsäljning här i tråden visade gott och bör premieras. Föredrar att släppa en klocka jäkligt billigt, till någon som verkligen uppskattar märket och klockan i sig.Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Befinner man sig i denna tråd, snubblar på en automatisk SD på länk för 3’ och inte köper på en nanosekund...
Helt rätt! Mer kärlek i tråden.Kan inte annat än hålla med. Trodde någon skulle klippa den gröna snabbt som attan. Tycker det du började, men utförsäljning här i tråden visade gott och bör premieras. Föredrar att släppa en klocka jäkligt billigt, till någon som verkligen uppskattar märket och klockan i sig.
Jo, mina slöa tankar kom nog mest ifrån att Halios släppte sin nya seaforth förbokning i torsdags där jag funderar på att beställa en med =PDet verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Vinner den där över den andra svarta du har, den du la ut bild på med länk bara för att jävlas?Det verkar gå ett virus med långsamma tankar och sega avtryckare...
Ja, jag föredrar denna. Den andra ska fara sin kos.Vinner den där över den andra svarta du har, den du la ut bild på med länk bara för att jävlas?den är väl någon limiterad historia?
Det var som fan. Den ser ju jätte läcker ut. Speciellt med länken, hehe. Suprise att jag säger det?Ja, jag föredrar denna. Den andra ska fara sin kos.
Ser jäkligt bra ut!