Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stabilt! Du har en, jag har en. Thats it Sweden...Det är den svarta, 09250, inkl länk som jag sparar till när jag inte diskar
Mmm... kan den där varit min? Den är nice, riktigt nice. Grattis!Det är den svarta, 09250, inkl länk som jag sparar till när jag inte diskar
Tänker att jag kan släppa den till någon schyst person här i tråden för 3000:- måste väl vara super rimligt om någon är sugen?Sådär!
Första intrycket av 9901...
Grymt trevlig sundburst-tavla, riktigt snygga gröna nyanser. Schyst länk.
MEN! Formen på boetten och min handled vill sig inte alls, vilket är tråkigt. Kommer därför att ge er, i bästa tråden på KS första tjing på denna till alla Zodiacvänner till ett bra pris, hojta till i Pm eller i tråden om någon är intresserad.
Den får gå till förmån till en Compressor.
Kommer på länk som passar 18,5cm samt et Zodiacgummi.
Tack för att ni alla förgyller den här tråden!
Man blir ju bra sugenEh! Vi fortsätter i Erics goda anda.
Säg 2800:- med enkel frakt vid smidig affär idag! ( inkl 1st originalgummi )
Bara slå till! Svårslaget pris. Jäkligt bra klocka, inte för mig bara. Hojta till så har du paketet imorgon!Man blir ju bra sugen
Men ge er, jag försöker spara pengar.Eh! Vi fortsätter i Erics goda anda.
Säg 2800:- med enkel frakt vid smidig affär idag! ( inkl 1st originalgummi )
Håller med HahahMen ge er, jag försöker spara pengar.
Måste vara lite sparsam denna månad tyvärr!Bara slå till! Svårslaget pris. Jäkligt bra klocka, inte för mig bara. Hojta till så har du paketet imorgon!
... för 3 är väl en samling?
Nej, nej! 6-8 klockor täcker alla bruksbehov. Fler än 8 är en samlingNej, nej! 4–6 klockor är normalt för att täcka in olika bruksbehov. Fler än 6 är en samling.
På dig sitter den helrätt! Jäkligt snygg bild dessutom. Grymt cool länk också..Tjänsteresa en vecka och då måste man välja ett säkert kort. Så nice. Fattar vad @Jeser90 snackar om att den inte sitter bra.....nej den sitter kanon ff!
Skönt att höra att den hittade ny ägare. Jag satt ju nästan med ångest här för att ingen förbarmade sig över den.På dig sitter den helrätt! Jäkligt snygg bild dessutom. Grymt cool länk också..
Klockan är nu på väg till en ny ägare här i tråden som förhoppningsvis gillar den bättre än jag!
Edit: Tavlan är dock svårslagen, helt underbar.