Eric Jajjamensan P
Jaktledare
Ha, ha, ha
Din fuling... Dille på grönt!
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha, ha, ha
Hoppades någon annan skulle klippa till innan mig, men i slutändan var den grön..Ha, ha, ha
Din fuling... Dille på grönt!
Grattis!
Fullkomligt magisk, finns denna fortfarande på KS?Aerospace![]()
Såldes här på Ks iallafall, kommer inte ihåg vem dockFullkomligt magisk, finns denna fortfarande på KS?
Kan fan inte släppa ögonen från den där modellen alltså. Så grym.
OK. STORA LÄNKGUIDEN för Sea Wolf 53.Kan fan inte släppa ögonen från den där modellen alltså. Så grym.
Det där är ingen originallänk alltså? Ser ju att sitta hur schyst ut som helst!
Vilket fantastiskt och informativt svar. STORT tack för en bra guide. Du är en stjärna!OK. STORA LÄNKGUIDEN för Sea Wolf 53.
Skin: De SW 53 Skin som inte säljs på länk passar inte originallänken på. Nämnda modeller har som tell att de har sotade försänkta index på bezel.
Compression: Ingen tells. Säljs de på band passar de inte på länk. Enligt ovan.
Aftermarket: Nu har tillräckligt många testat och vi kan konstatera att modeller av både Skin och Compression som INTE funkar på originallänken verkar funka utmärkt på de flesta aftermarket med rundade ändbitar. Konstaterat är att om det avsett för Rolex kommer det att funka och går att stuka till mycket god passform.
Länken på nämnda bild är en Zeno Zex länk som är att jämföra med oysterlänk avsedd för Rolex replacement.
Vilket för mig till @kalles888 klocka några poster upp. Den rivited länken sitter som en smäck. Samma princip. Så det är inte pest, död och ragnarök om ni har en Sea Wolf som inte tar originallänk. Ni kommer att kunna sätta på aftermarket och lägger då själva ribban för vilken kvalitet ni vill ha.
Denna skönhet finns vanligtvis att ropa hem på eBay. Som exempel: https://www.ebay.co.uk/itm/Vintage-...434943?hash=item2a9fab5fbf:g:2ogAAOSw19laBcckFullkomligt magisk, finns denna fortfarande på KS?
Npd, klockordinkorur är de senaste säljannonserna. Bara att gräva vidare från dem om det inte finns nyare ägare i trådenBörjar vara sjukt sugen på en blå Compressor. Hur många har vi i tråden som sitter på en sån?
Släng upp lite bilder så att jag blir ännu mer sugen, och vill någon släppa sin så är det bara att hojta till![]()
Jag tror det är två stycken som guppar omkring i vår lokala Zodiacpöl.Börjar vara sjukt sugen på en blå Compressor. Hur många har vi i tråden som sitter på en sån?
Släng upp lite bilder så att jag blir ännu mer sugen, och vill någon släppa sin så är det bara att hojta till![]()
Det är så pass få ändå, aja... Man får la hoppas att någon av dessa verkligen hatar klockan haha.Jag tror det är två stycken som gubbar omkring i vår lokala Zodiacpöl.
Har inte lagts ut bilder på dem på ett tag, så alltid värt att fråga artigtDet är så pass få ändå, aja... Man får la hoppas att någon av dessa verkligen hatar klockan haha.
Nåja, så länge sen är det väl inte jag la ut bild i samband med köpet. Typ två veckor sen. Jag bjuder så gärna på en bild ändå.Har inte lagts ut bilder på dem på ett tag, så alltid värt att fråga artigt![]()
En av varje så är man set...Fan nu när jag ser den så är den bra fin ändå.
Fast SD sitter bättre på min arm och är inte dum alls.
![]()
Såklart. En i varje färg också då.En av varje så är man set...
Saknas bara en solig sommardag..En av varje så är man set...
Jävligt bra dubbel!Saknas bara en solig sommardag..
![]()
A man of my taste. You are defenitly a bullit in this thread. Going from zero to Power player in no time. The way it should be with Zodiac. They are cheap so why not fool around like your dick is going to fall of tomorrow!?...Zodiac: It is sunny, can i go out of the box?
Me: yes you can
![]()
The V-Sport V8 is a fantastic Watch. There has been a hand full in here over the years. But it can't be said enough times. The build of this Watch is both powerfull and rich in detail. A bargin for the the odd an unique.
The V-Sport V8 is a fantastic Watch. There has been a hand full in here over the years. But it can't be said enough times. The build of this Watch is both powerfull and rich in detail. A bargin for the lover of Zodiac and the odd an unique.
To be honest, it was you Eric who made me completly obsessed by this brand, also 82 is my birth year. I always wanted a sea dragon in the last 2 years, then when i sow the super sea wolf then i said it is the watch i should get.A man of my taste. You are defenitly a bullit in this thread. Going from zero to Power player in no time. The way it should be with Zodiac. They are cheap so why not fool around like your dick is going to fall of tomorrow!?...
Go bro!