Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gick en på eBay idag för typ 6000 kr (https://www.ebay.co.uk/itm/Zodiac-GMT-ref-806-22-06-SUPER-RARE-/222910057143?hash=item33e6798ab7:g:ghUAAOSw13ZaxHU7&nma=true&si=InxLDK7wC8GGijqI3Zrqb3xAmE4%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557), och denna (https://www.blocket.se/stockholm/Unik_Zodiac_GMT_root_beer_78622748.htm?ca=12&w=3) har ingen länk så den är nog inte helt off prismässigt. Skulle köpt denna direkt (eller den på eBay) om de inte hade haft Mercedesvisare (och datumbubbla).Ligger en GMT Root Beer ute på blocket 3800kr. Är det någon här inne som säljer kanske?Jag är ju som sagt helt invalid vad det kommer till värdering osv. Är det en rimlig värdering?
BilligtLigger en GMT Root Beer ute på blocket 3800kr. Är det någon här inne som säljer kanske?Jag är ju som sagt helt invalid vad det kommer till värdering osv. Är det en rimlig värdering?
Jag är sugen på denna! Hur mycket vill du ha för den? Skickar ett PM!Ikväll åker denna ut på Tratten. Är ni sugna hör av er. En av två i Sverige och roligaste 40mm dykaren around.![]()
Då är det du och jag då Eric!Ikväll åker denna ut på Tratten. Är ni sugna hör av er. En av två i Sverige och roligaste 40mm dykaren around.![]()
Rekommenderas! Mycket pang för pengen.Ikväll åker denna ut på Tratten. Är ni sugna hör av er. En av två i Sverige och roligaste 40mm dykaren around.![]()
Så är det. Jag älskar klockan men det är inte motiverat att ha denna och min mod. Å jag är ju svag för att vara ensam om grejornaDå är det du och jag då Eric!![]()
En era tar slut, men en annan har börjatIkväll åker denna ut på Tratten. Är ni sugna hör av er. En av två i Sverige och roligaste 40mm dykaren around.![]()
Otroligt vackert!Vi snackar brutalt tajt färgmatchnin lume/gummi...![]()
Jag lade ett bud för att få upp intresset.Nu på tratten, om någon här är sugen får ni gärna dra iväg ett pm asap.
Schyst sommarklocka!Ny limiterad![]()
Fräsch, men för fräsch med allt vitt! Den utvecklades tydligen med en bandmedlem från KISS som är ett Zodiacfan, Eric heter han också! Med CNy limiterad![]()
Vänta nu. Menar du att allas vår Eric kanske egentligen heter Carr, inte Jajjamensan, i efternamn? Lite Elvis-känsla över detta.Fräsch, men för fräsch med allt vitt! Den utvecklades tydligen med en bandmedlem från KISS som är ett Zodiacfan, Eric heter han också! Med C![]()
Skvallerpressen är honom på spåren, klocksnack var hans enda utlopp för klockintresset men snart är även detta flöde tilltäppt. Moddarna var såklart en naturlig stage till schweizisk produktion!Vänta nu. Menar du att allas vår Eric kanske egentligen heter Carr, inte Jajjamensan, i efternamn? Lite Elvis-känsla över detta.
Nja, inte riktigt rätt där. Kiss nuvarande trummis Eric Singer är co-designer till Zodiacen. Eric Carr lämnade ju tyvärr in 1991. Jajjamensan är ju gudskelov högst levande och i full vigör Vänta nu. Menar du att allas vår Eric kanske egentligen heter Carr, inte Jajjamensan, i efternamn? Lite Elvis-känsla över detta.
Inte dum den heller