Stort tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!
Glömde denna info: Jag tror att koden för 15% (?) rabatt är "welcomeback".Stort tack!
Stämmer bra det. Shoppade lite därifrån igårGlömde denna info: Jag tror att koden för 15% (?) rabatt är "welcomeback".
BAM! Super fin sommarkomboFinns ett som stämmer bättre i färg men detta gav mer stuns...
![]()
VÅLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Stort grattis, kusinen från landet hälsar![]()
I think now @Joakim and @Nilas has the best sea dragon combo in the whole thread, congrats guys. I hope to join getting the same strap with a ghost maybe, If I can find one.Ja vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt
Nu är man på banan.
Fridens liljor på er alla!
![]()
![]()
For the combo, both models are the best in the forum to my taste, hard to find better.Thanks man! I feel pretty good today.
But there are many nice dragons out there so keep on searching. I probably will.
Happy hunting !For the combo, both models are the best in the forum to my taste, hard to find better.
For the original models, the hulk green, the all black with red hands, and the ghost are my preferred.
Ja vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt
Nu är man på banan.
Fridens liljor på er alla!
![]()
![]()
Nu är ju länken på den där klockan tvärbra men annars såg jag ett band på cheapestnatostraps som jag tror skulle göra sig riktigt bra. Jag beställde själv ett marinblått till min 9852 så när jag fått leverans kan jag bildbomba och recensera.Stort grattis, kusinen från landet hälsar![]()
Spännande! Hoppas, hoppas, hoppas att det rör sig om bra gummi (ricin) och inte något förhatligt siliconband som funkar som magnet för damm...Nu är ju länken på den där klockan tvärbra men annars såg jag ett band på cheapestnatostraps som jag tror skulle göra sig riktigt bra. Jag beställde själv ett marinblått till min 9852 så när jag fått leverans kan jag bildbomba och recensera.
https://www.cheapestnatostraps.com/...tage-tropic-pertrol-blue?variant=642563702800
Jag hoppas jag med.Spännande! Hoppas, hoppas, hoppas att det rör sig om bra gummi (ricin) och inte något förhatligt siliconband som funkar som magnet för damm...
Det hoppas verkligen jag med för jag har två gummi som väntar där hemma och som är beställda därifrån. Får hem och öppna och återkomma.Spännande! Hoppas, hoppas, hoppas att det rör sig om bra gummi (ricin) och inte något förhatligt siliconband som funkar som magnet för damm...
Jaha, så här ligger det till med gummit.Spännande! Hoppas, hoppas, hoppas att det rör sig om bra gummi (ricin) och inte något förhatligt siliconband som funkar som magnet för damm...
Vackert! Ingen gris i säck. Tack![]()
![]()
![]()
Jaha, så här ligger det till med gummit.
Har haft sämre och har haft bättre när det gäller motstånd mot damm.
Har provat band tidigare där dammet inte ens har gått att få bort med hagelbössa. Dessa är mycket bättre. Om man mot förmodan skulle få några korn på så behövs endast en liten luftpuff och det är borta. Har gnuggat banden mot tröja, soffa och långhårig filt utan att bli förskräckt av resultatet. Riktigt följsamma och sköna att bära så i mitt tycke väldigt prisvärda. Knappt 300 bagis för bägge tillsammans.
Däremot så retar jag mig lite på att Tropicbandet som sitter på compressorn på bild inte är avrundat utan kapat tvärt (mellan bandhornen mot klockan).
Så är inte fallet med bandet som liknar Zodiacs racinggummi. Det är fint avrundat.
Slutsats: dammet flyger inte dit av sig själv, följsamt och skönt från start och nästan gratis. Inte omöjligt det blir fler för min del.
Jag tycker att ni ska sluta att posta alla fina bilder på era grymma klockor. Jag slutar fungera som människa och funderar endast över hur, när och vilken Zodiac jag måste köpa, helst igår och senast imorgon.
Med det sagt- den här tråden är bäst och klockorna är så bra!![]()
Snabb leverans också. Beställde i tisdagskväll och låg i postlådan idag på middagen. Ganska nice.Vackert! Ingen gris i säck. Tack
Nu är ju länken på den där klockan tvärbra men annars såg jag ett band på cheapestnatostraps som jag tror skulle göra sig riktigt bra. Jag beställde själv ett marinblått till min 9852 så när jag fått leverans kan jag bildbomba och recensera.
https://www.cheapestnatostraps.com/...tage-tropic-pertrol-blue?variant=642563702800
Bra grejer! Ingen dammsamlare. Lite stelt, men efter att ha kokat det i en kaffekopp har mitt en riktigt bra passform och är riktigt skönt!Spännande! Hoppas, hoppas, hoppas att det rör sig om bra gummi (ricin) och inte något förhatligt siliconband som funkar som magnet för damm...
Sir yes Sir! Ska bara hitta rätt objekt..
Herregud, trodde jag var nöjd med zodiacs, måste nog ha merMed rätt handledsprydnad så går det mesta lätt. Till och med grytdisk. Går långsamt bara för jag tittar på draken hela tiden (menar givetvis inte frugan utan klockan).
![]()