Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har följt denna tråden med samma glädje som en 18 åring på sitt första skumparty i Magaluf. Sett fantastiska klockor som är som ett inkört finger i sidan på kroppen, man reagerar på ett bra sätt
Först: BAAAM!Joinar Zodiac-tråden med denna nyvärvning.
![]()
När du tvingar upp mig mot väggen sådär utbrister jag förtvivlat: Bolibompa index!?Jag har följt denna tråden med samma glädje som en 18 åring på sitt första skumparty i Magaluf. Sett fantastiska klockor som är som ett inkört finger i sidan på kroppen, man reagerar på ett bra sätt
Men detta är första gången jag får känslan av en "vanlig snygg" klocka. Missförstå mig rätt men vart är själen, en envetna strävan att inte bli mainstream som iaf jag förknippar Zodiac med och gillar
Upplys mig gärna vad jag missar i detta ur? Detta vanliga snygga ur![]()
Red dot är mumsJoinar Zodiac-tråden med denna nyvärvning.
![]()
Vafalls! Hörde jag mainstream? Här finns inget mainstream, här regerar Zodiac.Jag har följt denna tråden med samma glädje som en 18 åring på sitt första skumparty i Magaluf. Sett fantastiska klockor som är som ett inkört finger i sidan på kroppen, man reagerar på ett bra sätt
Men detta är första gången jag får känslan av en "vanlig snygg" klocka. Missförstå mig rätt men vart är själen, en envetna strävan att inte bli mainstream som iaf jag förknippar Zodiac med och gillar
Upplys mig gärna vad jag missar i detta ur? Detta vanliga snygga ur![]()
Riktigt bra den där G!Joinar Zodiac-tråden med denna nyvärvning.
![]()
Nice!Lite lätt förtrollande när lumen glöder och ljuset faller någorlunda.![]()
Gillar verkligen denna! Mycket trevlig klocka.
Haha, var inte menat att trycka upp dig mot en vägg.När du tvingar upp mig mot väggen sådär utbrister jag förtvivlat: Bolibompa index!?
Å jag gillart!!!
Jag visste jag skulle få mothuggVafalls! Hörde jag mainstream? Här finns inget mainstream, här regerar Zodiac.
Har du inte provat så rekommenderar jag det verkligen. Första gången du provar så är det en ren elchock rätt i hjärtat. Problemet är bara att tar du av den så stannar hjärtat en smula, men varför skulle man vilja ta av den? Möjligen för att byta till en annan färg eller modell.
Denna ska till någon som har vett att uppskatta en absolut klassiker. Vad vi vet en av två i Sverige och få i Europa. En suverän dykarklocka. Då den är så sjukt svår att få tag i är priset inte mycket att bråka om.Lämnar 500kr rabatt om någon från den här tråden är sugen på en Seawolf compressor![]()
Tror det gör dig nytta att ha en öppen inställning. Då det är få som cirkulerar oavsett modell (RD eller 53), ta första bästa. Det går alltid å byta/flippa sedan.Hej på er. Har en tid varit sugen på en Zodiac och varit nära att slå till på en grön eller silver Sea Dragon ZO9901 men nu såg jag en klocka som jag tror tilltalar mig ännu mer nämligen Red Dot Chronographen, svart urtavla med vita, eller om dom möjligen är hel lumen, index och visare. Någon som har en som funderar på att flippa den?
Ja dom är ju inte helt vanliga så ditt råd är med all säkerhet gott.Tror det gör dig nytta att ha en öppen inställning. Då det är få som cirkulerar oavsett modell (RD eller 53), ta första bästa. Det går alltid å byta/flippa sedan.
Annars är risken att du blir hängande...
Kör!
Undeeerbart med happy endings!Den som söker skall finna![]()
![]()
Och tack till @Gringubben som uppmärksammade mitt SOSUndeeerbart med happy endings!
Grattis!
Wow! Snyggt. Stort grattis!Den som söker skall finna![]()
![]()
Abstinens?Wow! Snyggt. Stort grattis!
Måste tillbaka till Zodiac-tråden snart, längtar!!
Japp! Något i den stilen....Abstinens?
Grattis grattis! Mycket fin den där. Det vattnas i både ögonen och munnenDen som söker skall finna![]()
![]()