• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170

Ahmed

Panerai
63CD12C8-CBD5-463D-949B-D1101378971A.jpeg
Brothers in arms
Congrats for that gorgeous piece. perfect links with the perfect hands color. I'm jealous. :)
 
Hej på er. Har en tid varit sugen på en Zodiac och varit nära att slå till på en grön eller silver Sea Dragon ZO9901 men nu såg jag en klocka som jag tror tilltalar mig ännu mer nämligen Red Dot Chronographen, svart urtavla med vita, eller om dom möjligen är hel lumen, index och visare. Någon som har en som funderar på att flippa den?
Du förresten. Jag tror @Morotsmannen skulle byta ut sin Sea Dragon Chrono automatic. Den är svart. Känns lite som en kombo av vad du letar efter. Skriv honom en rad.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor

Nilas

Patek
2-Faktor
Ja vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt :)
Nu är man på banan :D.
Fridens liljor på er alla!
PSX_20180523_170015.jpg
PSX_20180523_165540.jpg
 
Ja vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt :)
Nu är man på banan :D.
Fridens liljor på er alla!
PSX_20180523_170015.jpg
PSX_20180523_165540.jpg
Det är en fröjd att ha att göra med nyfikna och entusiastiska människor. Jag är nog lika glad som du över vart klockan hamnade. Den är superovanlig och ska vårdas ömt;)
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Ja vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt :)
Nu är man på banan :D.
Fridens liljor på er alla!
PSX_20180523_170015.jpg
PSX_20180523_165540.jpg
Helt rätt! Du har aldrig varit mer på banan. Grattis
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Ja vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt :)
Nu är man på banan :D.
Fridens liljor på er alla!
PSX_20180523_170015.jpg
PSX_20180523_165540.jpg
Stort grattis, kusinen från landet hälsar
A0DB8FA4-B7E6-4DF7-86C9-59FDD508A37D.jpeg
 
Topp