Ahmed
Silver
Congrats for that gorgeous piece. perfect links with the perfect hands color. I'm jealous.Brothers in arms![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Congrats for that gorgeous piece. perfect links with the perfect hands color. I'm jealous.Brothers in arms![]()
Thanks!Congrats for that gorgeous piece. perfect links with the perfect hands color. I'm jealous.![]()
Är väldigt nöjdGrattis grattis! Mycket fin den där. Det vattnas i både ögonen och munnen.
Dra på trissor! Du skojar? Har du en till likadan eller blev saknaden för storKom över en sommarstänkare...![]()
Köpte den när du började posta massa porr...Dra på trissor! Du skojar? Har du en till likadan eller blev saknaden för stor.
Riktigt härlig galenskap isåfall men fullt förståeligt. En fantastisk pjäs. Blir inte förvånad om du har två till i gömmorna.
NATO på den som matchar index och visare på den så har du en vinnare...Kom över en sommarstänkare...![]()
Jag ska visa dig hur den blir på perfekt färgmatchat originalgummi ikväll. Sjukt tajt...NATO på den som matchar index och visare på den så har du en vinnare...![]()
Ser bra ut! Info om länken please. Så solid som den ser ut?![]()
Man blir alltid glad i Z-tråden.
Ha en bra dag.
Du förresten. Jag tror @Morotsmannen skulle byta ut sin Sea Dragon Chrono automatic. Den är svart. Känns lite som en kombo av vad du letar efter. Skriv honom en rad.Hej på er. Har en tid varit sugen på en Zodiac och varit nära att slå till på en grön eller silver Sea Dragon ZO9901 men nu såg jag en klocka som jag tror tilltalar mig ännu mer nämligen Red Dot Chronographen, svart urtavla med vita, eller om dom möjligen är hel lumen, index och visare. Någon som har en som funderar på att flippa den?
Tack. Det är en länk från Strapcode https://www.strapcode.com/store/20m...ch-bracelet-straight-p-3132.html#.WwVOfiKeyEcSer bra ut! Info om länken please. Så solid som den ser ut?
Ser riktigt bra ut! Dom gör sig bäst på länk.Tack. Det är en länk från Strapcode https://www.strapcode.com/store/20m...ch-bracelet-straight-p-3132.html#.WwVOfiKeyEc
Den känns solid. Finns med olika spännen men jag valde detta då det verkade minst. Det enda som inte är 100% är glipan som kan komma vid bandhornen. Inringat på bild 1.![]()
![]()
![]()
Det tycker jag också med facit i hand.Ser riktigt bra ut! Dom gör sig bäst på länk.
Fast originalgummi är inte helt fel, tyvärr ingen bild på den här telefonen, återkommer!Det tycker jag också med facit i hand.
Funkar är inte rätt ord. Det är ju spot on för tusanFunkar på gummi också tycker jag![]()
Det är en fröjd att ha att göra med nyfikna och entusiastiska människor. Jag är nog lika glad som du över vart klockan hamnade. Den är superovanlig och ska vårdas ömtJa vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt
Nu är man på banan.
Fridens liljor på er alla!
![]()
![]()
Helt rätt! Du har aldrig varit mer på banan. GrattisJa vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
En riktigt potent kompis till Sea wolfen. Skicket är fantastiskt och länken är nog bland det snyggaste som tillverkats till en klocka någonsin.
Stort tack till @Morotsmannen för en magnifik pjäs och även till @Jajjamensan för sin inblandning med tillhörande historielektion, tips och annat matnyttigt
Nu är man på banan.
![]()
![]()
Jag lovar jag ska göra mitt bästaDet är en fröjd att ha att göra med nyfikna och entusiastiska människor. Jag är nog lika glad som du över vart klockan hamnade. Den är superovanlig och ska vårdas ömt![]()
Stort grattis, kusinen från landet hälsarJa vad säger man? Nöjdhetsfaktorn är total. Välkommen Daredevil.
Nu är man på banan.
![]()
![]()
Många tack! Har haft ett par tidigare men hade glömt hur mäktiga dom är.Helt rätt! Du har aldrig varit mer på banan. Grattis
Tackar! Ja din är i samma liga den medStort grattis, kusinen från landet hälsar![]()
Den här underbara skapelsen har tillsammans med Superman generation 1 en underbar feature. Det är de enda chronograferna som har färg med en fin metalliceffekt. Mycket trevliga på sommaren med en skön gnistrande närvaro.
Kul band, vill minnas jag sett liknande i en annan tråd, vart beställer man sådant godis?Sommarkläder på!
![]()
Cheapest Nato Straps https://www.cheapestnatostraps.com/collections/nato/products/bang-nato-strap?variant=42428527504Kul band, vill minnas jag sett liknande i en annan tråd, vart beställer man sådant godis?