Gmt on jubilee is greatMy turn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gmt on jubilee is greatMy turn
![]()
Tveksam till det gummit på den dinkan, kanske ett jubilee?
Det bandet hade suttit fint på din tidigare blå bagatell
Grymt braSaknad. Jävligt bra, skulle gärna äga en Skin igen, med originallänk..![]()
Det där blå bandet sitter bäst på mig...Det bandet hade suttit fint på din tidigare blå bagatell.
Det hade ju funkat på min gråvarg, men 24mm?
Tyvärr! 200ex 20mm producerades...![]()
Det hade ju funkat på min gråvarg, men 24mm?
Älskar den matchningen, fan så fint.
Ja det är fanimej ett perfekt äktenskap.Jag skickar med det till nya ägaren. Hade inte hjärta att dela på dem...Älskar den matchningen, fan så fint.
Klokt, perfekt match. Svårslaget!Ja det är fanimej ett perfekt äktenskap.Jag skickar med det till nya ägaren. Hade inte hjärta att dela på dem...
Nu får du sluta retas... Synd att man inte har pengar just nu och för många klockor. Håller på att köper möbler istället. Usch
Du får trösta dig med att detta skepp har seglat...Nu får du sluta retas... Synd att man inte har pengar just nu och för många klockor. Håller på att köper möbler istället. Usch
Det är bra! Då måste inte jag lösa problemet!Du får trösta dig med att detta skepp har seglat...
Cleant...sjukt bra
Man har själv varit lättad när vissa objekt man velat ha har sålts. Innan svärmor och ungarna lagts upp på the Dark Webs organmarknad.Det är bra! Då måste inte jag lösa problemet!
Svärmor.......är det något enhets värde eller är det beroende på skick och service och så därMan har själv varit lättad när vissa objekt man velat ha har sålts. Innan svärmor och ungarna lagts upp på the Dark Webs organmarknad.
Jag har en svärmor vars organ säkert betingar ett visst värde. Skicka PM och kom med bud dåSvärmor.......är det något enhets värde eller är det beroende på skick och service och så där![]()
Jag har en svärmor vars organ säkert betingar ett visst värde. Kanske så mycket som en schysst Zodiac? Skicka PM och kom med bud så löser vi en bra dealMan har själv varit lättad när vissa objekt man velat ha har sålts. Innan svärmor och ungarna lagts upp på the Dark Webs organmarknad.
Stort grattis till en fin Zodiac!![]()
Nu har jag trillat dit...hit.
Alltid trevligt att träffa den man gör affärer med. Tack ska du ha @Eric Jajjamensan P
Trevligt, trevligt! Hoppas ni får det bra ihop. Å välkommen!![]()
Alltid trevligt att träffa den man gör affärer med. Tack ska du ha @Eric Jajjamensan P
Grattis! Vilken fin klocka att trilla dit/hit med.![]()
PANG! Vilken entré. Stort grattis!![]()
En riktig tungviktare , stort grattis!![]()