• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
CA626E67-8252-41E6-B9D5-FA44EAA9090D.jpeg

Och där kom den! Härlig pjäs.
that was quick from postnord. congrats for the beautiful and unique piece.

Tyvärr insåg jag precis att det inte är nån Packers-klocka utan att loggan tillhör Georgia Bulldogs. Aj aj aj, gör jag nu?
Kan man byta tavla? @Eric Jajjamensan P eller @Morotsmannen kanske kan svara på detta?
Det har du faktiskt lite rätt i. Kanske hade känts lite lugnare utan kronografen. Fast som så mycket annat så är det ju en smaksak.
Även kallad cheese head eller något i den stilen om jag inte minns fel :)
Dock visade det sig att det är en Georgia Bulldogs-klocka så jag får byta liga och lag.
0B57B8AD-CC45-46DE-A661-CE99DA840F24.jpeg
3E1F9124-AEEC-43DC-B2D9-F0EA3E7F2D6D.jpeg

Vem visar collegefootball?

Tyvärr insåg jag precis att det inte är nån Packers-klocka utan att loggan tillhör Georgia Bulldogs. Aj aj aj, gör jag nu?
Kan man byta tavla? @Eric Jajjamensan P eller @Morotsmannen kanske kan svara på detta?
Fukki, fukki...
Känns som jag var med och vilseledde. Jag tyckte G var samma som Greenbay Packersvarianten.
Jag ska maila runt lite och se vad det ger.
Går absolut att byta. Hitta tavla är däremot annan femma...
Återkommer

Cheapest natostraps levererar. Beställde i onsdags, låg i brevlådan idag. Tropicbandet blir svinbra till badsemestern, kvaliteten känns inledningsvis bra och det känns följsamt, saknar vaniljdoften. Natot blev grymt imo.
image.jpg
image.jpg
Snyggt! Har även jag tittat lite på Tropicbanden från Cheapest. Ser bra ut tycker jag, kanske blir en beställning. Vem vet, kanske har jag också en Z på väg in...

Fukki, fukki...
Känns som jag var med och vilseledde. Jag tyckte G var samma som Greenbay Packersvarianten.
Jag ska maila runt lite och se vad det ger.
Går absolut att byta. Hitta tavla är däremot annan femma...
Återkommer
Chilla! Det är lugnt, jag löser det hela genom att bli Bulldogsfan. Det verkar vara den smidigaste lösningen. Voff voff!

Cheapest natostraps levererar. Beställde i onsdags, låg i brevlådan idag. Tropicbandet blir svinbra till badsemestern, kvaliteten känns inledningsvis bra och det känns följsamt, saknar vaniljdoften. Natot blev grymt imo.
image.jpg
image.jpg
Silikon eller gummi? Har själv ett tropic som jag bedömmer som silicon samt ett Borealis orange i vulkaniserat gummi. Hmmm morderna I-landsproblem att välja...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp