Ahmed
Silver
that was quick from postnord. congrats for the beautiful and unique piece.![]()
Och där kom den! Härlig pjäs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
that was quick from postnord. congrats for the beautiful and unique piece.![]()
Snyggt...om man är ett Packers fan![]()
Plus i kanten på det väldigt bekväma och snygga gummit.
Tack. Dock är den ganska rörig. Det är mycket på den tavlan som vill ha uppmärksamhet.Snyggt...om man är ett Packers fan![]()
Thanks! And thank you for the sweet deal.that was quick from postnord. congrats for the beautiful and unique piece.
Tyvärr insåg jag precis att det inte är nån Packers-klocka utan att loggan tillhör Georgia Bulldogs. Aj aj aj, gör jag nu?Snyggt...om man är ett Packers fan![]()
Det har du faktiskt lite rätt i. Kanske hade känts lite lugnare utan kronografen. Fast som så mycket annat så är det ju en smaksak.Tack. Dock är den ganska rörig. Det är mycket på den tavlan som vill ha uppmärksamhet.
Även kallad cheese head eller något i den stilen om jag inte minns felSnyggt...om man är ett Packers fan![]()
Sjukt bra den där, grattis!![]()
Nu har jag trillat dit...hit.
Alltid trevligt att träffa den man gör affärer med. Tack ska du ha @Eric Jajjamensan P
Även kallad cheese head eller något i den stilen om jag inte minns fel![]()
TackarrrrSjukt bra den där, grattis!
Tyvärr insåg jag precis att det inte är nån Packers-klocka utan att loggan tillhör Georgia Bulldogs. Aj aj aj, gör jag nu?
Kan man byta tavla? @Eric Jajjamensan P eller @Morotsmannen kanske kan svara på detta?
Det har du faktiskt lite rätt i. Kanske hade känts lite lugnare utan kronografen. Fast som så mycket annat så är det ju en smaksak.
Även kallad cheese head eller något i den stilen om jag inte minns fel![]()
Dock visade det sig att det är en Georgia Bulldogs-klocka så jag får byta liga och lag.
Hahahaha...ja så kan det gå. Tyckte det var lite märkligt att dom färgsatt den i rött.Dock visade det sig att det är en Georgia Bulldogs-klocka så jag får byta liga och lag.
![]()
![]()
Vem visar collegefootball?
Haha, iaf en coolare hatt med BulldogsDock visade det sig att det är en Georgia Bulldogs-klocka så jag får byta liga och lag.
![]()
![]()
Vem visar collegefootball?
Kommer inte ihåg att de såg så..... Illa ut
Haha...vaddå? Hur läcker som helst juKommer inte ihåg att de såg så..... Illa ut![]()
Fukki, fukki...Tyvärr insåg jag precis att det inte är nån Packers-klocka utan att loggan tillhör Georgia Bulldogs. Aj aj aj, gör jag nu?
Kan man byta tavla? @Eric Jajjamensan P eller @Morotsmannen kanske kan svara på detta?
Wow, measurements/dimensions?
27cm x 23cm x 8 cmWow, measurements/dimensions?
Snyggt! Har även jag tittat lite på Tropicbanden från Cheapest. Ser bra ut tycker jag, kanske blir en beställning. Vem vet, kanske har jag också en Z på väg in...Cheapest natostraps levererar. Beställde i onsdags, låg i brevlådan idag. Tropicbandet blir svinbra till badsemestern, kvaliteten känns inledningsvis bra och det känns följsamt, saknar vaniljdoften. Natot blev grymt imo.![]()
![]()
Chilla! Det är lugnt, jag löser det hela genom att bli Bulldogsfan. Det verkar vara den smidigaste lösningen. Voff voff!Fukki, fukki...
Känns som jag var med och vilseledde. Jag tyckte G var samma som Greenbay Packersvarianten.
Jag ska maila runt lite och se vad det ger.
Går absolut att byta. Hitta tavla är däremot annan femma...
Återkommer
Jag kan sympati hejja också. Go Bulldogs!Chilla! Det är lugnt, jag löser det hela genom att bli Bulldogsfan. Det verkar vara den smidigaste lösningen. Voff voff!
Voff voff!Jag kan sympati hejja också. Go Bulldogs!
Silikon eller gummi? Har själv ett tropic som jag bedömmer som silicon samt ett Borealis orange i vulkaniserat gummi. Hmmm morderna I-landsproblem att välja...Cheapest natostraps levererar. Beställde i onsdags, låg i brevlådan idag. Tropicbandet blir svinbra till badsemestern, kvaliteten känns inledningsvis bra och det känns följsamt, saknar vaniljdoften. Natot blev grymt imo.![]()
![]()
Dom sitter inte värme, dom gör som chuck norris, skapar hettaDenna sitter fantastiskt skönt i värmen.
Alla Zodiacs sitter fantastiskt skönt i värmen.
![]()
Så är det. Är övertygad om att Chuck Norris bär Zodiac. Därav hans dödliga karateslag.Dom sitter inte värme, dom gör som chuck norris, skapar hetta