Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Ser att du har hårdtestat den i och med att du vridit på din bezel
Äventyrslusta...Nice! Ser att du har hårdtestat den i och med att du vridit på din bezel.
Tack för att du köpte den så jag slapp!![]()
Nu har jag trillat dit...hit.
Alltid trevligt att träffa den man gör affärer med. Tack ska du ha @Eric Jajjamensan P
Haha du är väl bekommeTack för att du köpte den så jag slapp!
Det är jag helt övertygad om. Nog för att de band, som du som väldans vänligt skickade med, räcker en bra stund så börjar väl jakten på kompletterande länk och läder nu. Nästan lika kul det.Trevligt, trevligt! Hoppas ni får det bra ihop. Å välkommen!
Även jag tackar! Jag har nyligen upptäckt den här tråden och zodiac som märke. Man blir sugen på att skaffa en men tänker att jag börjar med en lite billigare först för att hur hooked jag blir. Men den där klockan är absolut en av de fetare jag sett i trådenTack för att du köpte den så jag slapp!
Nästa vecka får jag en ny Zodiac ( om inte Posten slarvar bort den). Det blir förhoppningsvis mumma.Var tog helgen vägen? Det går fort när man har roligt som det sägs. Med denna på handleden så är det ständig medvind och nerförsbacke. Undrar vad nästa vecka har i sitt sköte?
![]()
Whut?!Nästa vecka får jag en ny Zodiac ( om inte Posten slarvar bort den). Det blir förhoppningsvis mumma.
Gött! Ska bli riktigt spännande att se vad det kan varaNästa vecka får jag en ny Zodiac ( om inte Posten slarvar bort den). Det blir förhoppningsvis mumma.
En viss sportklocka som nyss varit uppe i tråden.Whut?!
Vad har du handlat för kul?
Pandan! Nice! Klassiker.En viss sportklocka som nyss varit uppe i tråden.
HrmmPandan! Nice! Klassiker.
Stort grattis!
Fasen också! Kass på hemlisar, kan inte hålla mig längre. Pandan = minPandan! Nice! Klassiker.
Stort grattis!
Hah! Fuling.Fasen också! Kass på hemlisar, kan inte hålla mig längre. Pandan = min.
Ja, vad ska man säga. Jag har jävligt lätt för att övertala mig själv, men nu får det vara stoppHah! Fuling.
Stort grattis. Den är krispigt fräsch.
Garaget är ju toppen!Ja, vad ska man säga. Jag har jävligt lätt för att övertala mig själv, men nu får det vara stopp. Annars är risken överhängande att frugan deporterar mig till garaget över sommaren
. Inte bra.
Packers chronographen som Ahmed visade upp i förra veckan.Pandan! Nice! Klassiker.
Stort grattis!
Jaa, det visste jag ju...Packers chronographen som Ahmed visade upp i förra veckan.
Diskret och dressig, grattis!Packers chronographen som Ahmed visade upp i förra veckan.
Tack. Den blir nog ett bra komplement och given på armen varje söndag under hösten och vintern.Diskret och dressig, grattis!
Den blev bra på länk. Ja den är ju trevlig annars också givetvisTack. Den blir nog ett bra komplement och given på armen varje söndag under hösten och vintern.![]()
Men idag får det bli den här.