• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Man ska ju absolut inte klaga på värmen men satan i gatan va varmt det är.
Draken verkar dock helt oberörd av detta och kyler handleden så gott med sin snövita tavla :).
PSX_20180530_175258.jpg

Funderar på att sälja min fina Sea Wolf 53 Compression. Helt galet kanske men jag har snöat in på Sea Dragon så det stänker om det. Ni vet säkert hur det är. Om någon är intresserad så släng iväg ett pm.
Köpte den i tråden av en fruktansvärt känd forumprofil :) och säljer helst till någon i tråden och då givetvis för samma pris som jag gav. Priset är riktigt förmånligt och bra om jag säger så :). Medföljer gör två färgstarka originalgummi, några extra natos, ett nyinköpt och klart godkänt tropic samt en länk som ej kommit än.
Bättre blir det knappast :).
PSX_20180521_214505.jpg
PSX_20180505_173958.jpg

Funderar på att sälja min fina Sea Wolf 53 Compression. Helt galet kanske men jag har snöat in på Sea Dragon så det stänker om det. Ni vet säkert hur det är. Om någon är intresserad så släng iväg ett pm.
Köpte den i tråden av en fruktansvärt känd forumprofil :) och säljer helst till någon i tråden och då givetvis för samma pris som jag gav. Priset är riktigt förmånligt och bra om jag säger så :). Medföljer gör två färgstarka originalgummi, några extra natos, ett nyinköpt och klart godkänt tropic samt en länk som ej kommit än.
PSX_20180521_214505.jpg
PSX_20180505_173958.jpg
Den är ju väldans fin...silver är väl nästan blått?

PSX_20180521_214505.jpg
PSX_20180505_173958.jpg
Byten kan också vara av intresse, givetvis endast Zodiac. Sea dragon och även V Wolf kan vara intressant t.ex :).

Tillbaka
Topp