Nej du tänker på Lone Sea Wolf McQuadeSå är det. Är övertygad om att Chuck Norris bär Zodiac. Därav hans dödliga karateslag.
Förresten, var han inte med i den där filmen Enter the Sea Dragon?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej du tänker på Lone Sea Wolf McQuadeSå är det. Är övertygad om att Chuck Norris bär Zodiac. Därav hans dödliga karateslag.
Jo och i kultrullen Lone Sea Wolf McQuade...Så är det. Är övertygad om att Chuck Norris bär Zodiac. Därav hans dödliga karateslag.
Gummi. För 270 pix för gummit och natot inklusive frakt som ingick över 25 dollar var det inte mycket att fundera på då jag letat blått gummi till sommaren.Silikon eller gummi? Har själv ett tropic som jag bedömmer som silicon samt ett Borealis orange i vulkaniserat gummi. Hmmm morderna I-landsproblem att välja...
NajsDet går bra nu. Som av en händelse så praktiskt taget snubblade jag över denna länkarnas Rolls Royce idag. Var något för kort för ägaren men inte för mig. Hårda förhandlingar inleddes (mitt bud var två natoband och en gummistronk). Svettpärlor bröt fram vilket inte alls passade när jag försökte spela ointresserad, och jag vann duellen. Nu är jag ägaren. (Förloraren är en släkting till mig
) Han blev glad och jag blev gladare. Win win som det heter.
![]()
Herregud! Den satte du i krysset!Det går bra nu. Som av en händelse så praktiskt taget snubblade jag över denna länkarnas Rolls Royce idag. Var något för kort för ägaren men inte för mig. Hårda förhandlingar inleddes (mitt bud var två natoband och en gummistronk). Svettpärlor bröt fram vilket inte alls passade när jag försökte spela ointresserad, och jag vann duellen. Nu är jag ägaren. (Förloraren är en släkting till mig
) Han blev glad och jag blev gladare. Win win som det heter.
![]()
Gooooo Buuuullllldogs
Fantastiskt fin. Grattis!Här ligger man inte på latsidan... Hämtade ut nyförvärvet kl 15.45. Snabbt hem för en tvagning och in i bilen igen. Mot urmakaren som ligger 2,5mil bort vilken jag även hade förvarnat tidigare på dagen om min ankomst. Har aldrig varit där tidigare.
Söderbergs ur i Hässleholm (tidigare i Kristianstad), vilken service och mottagande. Fantastiskt bra och trevligt. Hade en lång och trevlig pratstund med ägaren och det visade sig att dom hade sålt Zodiac för ett antal år sedan. Sådde kanske ett frö där gällande Zodiac, inte omöjligt. Jag sa att dom behöver ett premium märke eftersom dom bara sålde Tag Heuer, Certina, Seiko och Maurice Lacroix m.fl.
. Pandan fick nytt batteri, packning och trycktest till 10 bar, vilket blev med väl godkänt. Allt för 300 spänn. Mer än prisvärt tycker jag och jag har hittat min nya uris. Den var tänkt som en beater men glöm det. Den är riktigt bra. Stort tack återigen till
@Morotsmannen för ännu en fin pjäs.
Nu är jag värd en kopp kaffe.
![]()
Glömde citera dig i inläggetFantastiskt fin. Grattis!
Ha haStort tack! Ja jag är mycket tacksam för möjligheterna som har givits mig när det gäller mina Zodiacs med tillbehör. Inget är omöjligt i denna fantastiska tråd, som är full av kompetenta, ödmjuka och trevliga människor som inte är sena att hjälpa till om det behövs. Zodiac-tråden är ett unikum här på KS skulle jag säga och det utan att ljuga.
Mesh är Fresh. Det är sen gammalt...Mesh är coolt. Eller???![]()
Tycker du kan skicka hela klockan med länk till mig, med det sagt tyckte jag det såg väldigt bra utMesh är coolt. Eller???![]()
Stiligt, stort grattis!Länken drar ju inte ner intrycket precis.
![]()
Tackar! Har blivit helt insnöad på dessa härliga drakarStiligt, stort grattis!
Sjukt nöjd med minTackar! Har blivit helt insnöad på dessa härliga drakar.
Jag finns i Osby (norra Skåne)Vore kul med en zodiac GTG, var i landet finns alla Zodies? Jag är bofast i Malmö, men reser ofta till Jönköping, Göteborg och Stockholm![]()
Låt oss avvakta geografiskt läge på övriga Zodies, sedan tar jag gärna på mig att arrangera!Jag finns i Osby (norra Skåne)
Hade varit riktigt kul.
Hade varit jäkligt skoj. Synd man bor uppe i norr, blir alltid en himla resande för en GTG.Vore kul med en zodiac GTG, var i landet finns alla Zodies? Jag är bofast i Malmö, men reser ofta till Jönköping, Göteborg och Stockholm![]()
Skellefteå om jag minns rätt? Ska ev en runda till boden i höst så en mini-GTG går nog att styra uppHade varit jäkligt skoj. Synd man bor uppe i norr, blir alltid en himla resande för en GTG.
Stämmer alldeles utmärkt. Vore ju jätte skoj! PMa bara när det är dags så styr vi upp en miniSkellefteå om jag minns rätt? Ska ev en runda till boden i höst så en mini-GTG går nog att styra upp![]()
Tror det är så illa att @Sebbelitor sitter på, kanske, den enda blå SDn.Jag är lite på jakt efter en klocka med blå tavla. Både drakar och vargar är av intresse. Skulle även kunna tänka mig en färgglad kavartsare att flyta omring med i ungarnas uppblåsbara "pool". Om någon har något som dom vill flippa så kom gärna med förslag.