Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en 40mm röd rosaOm någon har en V Wolf med lite färg på (ej beater med målarfärg) som man vill bli av med så hör av er. Är sugen på att prova en trots storleken.
Tveksam till rosa men kan funka. Lägg en bild på den så jag får kikaHar en 40mm röd rosa
Avbryt, avbryt @MorotsmannenTveksam till rosa men kan funka. Lägg en bild på den så jag får kika.
Avbryt inte! Bilder i tråden är alltid trevligtAvbryt, avbryt @Morotsmannen
Hittade bild på nätet. Snygg men inte riktigt min färg. Synd annars och tack ändå.
Absolut, trevligt med bilder. Bara inget extrajobb för min skull i detta falletAvbryt inte! Bilder i tråden är alltid trevligt![]()
Den klarar utan tvekan en riktig brakfest. Tavlan är ju ren och tung rock n rollDen här lilla rackaren laddar upp inför brakfest ikväll, tror att den fixar det med bravur!
Ni får ha överseende med bilderna, förhoppningsvis blir det lite variation senare, när jag inhandlat nytt.
![]()
Den kirrar skivan np. Blev bra som f-n med det bandet.Den här lilla rackaren laddar upp inför brakfest ikväll, tror att den fixar det med bravur!
Ni får ha överseende med bilderna, förhoppningsvis blir det lite variation senare, när jag inhandlat nytt.
![]()
interested @MorotsmannenOch dessa fast dom är 22mm kanske någon behöver.![]()
Undervattensbilder tack. Vill se när compressorn smakar på vattenBada eller förgås i värmen...![]()
Inga mer bilder på den tack, nu när min är på väg bort. Kanske inte så väl genomtänkt men så blev det. Någon annan får glädjas över den ett tag![]()
Förgås...våga vägra bad
Såld? Det kommer du ångraInga mer bilder på den tack, nu när min är på väg bort. Kanske inte så väl genomtänkt men så blev det. Någon annan får glädjas över den ett tag.
Det kan jag dessvärre inte lova .Inga mer bilder på den tack, nu när min är på väg bort. Kanske inte så väl genomtänkt men så blev det. Någon annan får glädjas över den ett tag.
Undervattensbilder tack. Vill se när compressorn smakar på vatten!
Förmodligen som så många gånger förrSåld? Det kommer du ångra![]()
Där satt den. Gött jobbat.
Kanske precent till frunAvbryt, avbryt @Morotsmannen
Hittade bild på nätet. Snygg men inte riktigt min färg. Synd annars och tack ändå.
Hon är totalt ointresserad av klockor som tur är. Bäst så för då ser hon inte när jag har nya hellerKanske precent till frun
Uuuuh där sa du nåt. Är bezelen rosaish också?Kanske precent till frun
Frun är fan tokig i rosaUuuuh där sa du nåt. Är bezelen rosaish också?
Min fruälskade sin Rosa V Wolf till döds. Den är apfräsch!Frun är fan tokig i rosa
Haha...gööööttMen nu älskar hon bara Mr Petrol...![]()
Som man säger "man ska inte vattna gräsmattan för mycket, då blir inte rötterna så starka"Frun är fan tokig i rosa
Här brukar frun vattna gräsmattanSom man säger "man ska inte vattna gräsmattan för mycket, då blir inte rötterna så starka"(inget skämt som frun bör se)
Men Eric ska du inte ge henneen automatareMen nu älskar hon bara Mr Petrol...![]()