HahaHär brukar frun vattna gräsmattan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaHär brukar frun vattna gräsmattan
Lyllos digHär brukar frun vattna gräsmattan
Två tjejer i familjen jag blir alltid lurad i slutändan brukar ta ett tag innan jag kommer på det .Lyllos dig.
Samma här. Det bästa och lindrigaste är att inte komma på det alls. Då går man iallafall och är nöjd och tror man vannTvå tjejer i familjen jag blir alltid lurad i slutändan brukar ta ett tag innan jag kommer på det .
Man får trösta sig med en klocka i bland ,de är kärlek det.Samma här. Det bästa och lindrigaste är att inte komma på det alls. Då går man iallafall och är nöjd och tror man vann.
Klockan är väldans fin, och att GÅ en mil på den tiden väldigt respektabelt va fan...det är ca 1000 grader ute. Helt vilt. Själv har jag knappt rört mig från solstolen annat än för att fylla påDen här på nu gick en mil tidtagning 1.09![]()
Bott perioder i Asien är liksom van vid varmare.![]()
Klockan är väldans fin, och att GÅ en mil på den tiden väldigt respektabelt va fan...det är ca 1000 grader ute. Helt vilt. Själv har jag knappt rört mig från solstolen annat än för att fylla på![]()
Funkar bra den ocksåJoin the team with the best 50/50 chrono
![]()
Dem kombon har jag inte sett förut. Stenhård. Fast du vet att man får ha mer än en Zodiac samtidigt va?Alla dessa fina klockor och draget i tråden gör att jag vill slänga upp en bild på min som är på väg bort...
![]()
Den kommer saknas men den som snart är på väg kommer bli en angenäm bekantskap.
Även denna är på "smutsmesh". En Squale fick sätta livet till.[/QUOT![]()
Så uppkäftig!
Fantastiskt fin den därAlla dessa fina klockor och draget i tråden gör att jag vill slänga upp en bild på min som är på väg bort...
![]()
Haha. Yeah Google translate is good for a general understanding but not much more. But I can comfort you with the fact that my personal, IMO very funny subtle jokes are lost anywaygoogle translator is stupid, i have hard time to understand all the conversations and the nice jokes over here. I really need to improve my Swedish.: D: D: D![]()
that was funnyHaha. Yeah Google translate is good for a general understanding but not much more. But I can comfort you with the fact that my personal, IMO very funny subtle jokes are lost anywayor maybe I'm not that funny...
Då måste den komma i just denna färg (jag har Mao försökt).Men Eric ska du inte ge henneen automatare
SprutlackeraDå måste den komma i just denna färg (jag har Mao försökt).
Uuuuunderbar mod. Säkert orkestrerad av en fantastisk individ...Alla dessa fina klockor och draget i tråden gör att jag vill slänga upp en bild på min som är på väg bort...
![]()
Tycker jag inteUuuuunderbar mod. Säkert orkestrerad av en fantastisk individ...
Lite småste det suga?
Well thank you...I trythat was funny![]()
Jo det gör det definitivt. Tack vare den (och dig) fick det mig ner i detta träsk av härliga klockor och roliga poster.Uuuuunderbar mod. Säkert orkestrerad av en fantastisk individ...
Lite småste det suga?
När man väl är nerdragen i klockträsket så gäller "You can check out any time you like, but you can never leave"Jo det gör det definitivt. Tack vare den (och dig) fick det mig ner i detta träsk av härliga klockor och roliga poster.
Den som är så fin! Behåll!Alla dessa fina klockor och draget i tråden gör att jag vill slänga upp en bild på min som är på väg bort...
![]()
Den duger väl till frun
Jag har försökt med alla. Det är bara den petroliumfärgade som gäller.Den duger väl till frun
Jaha då får hon väl skylla sig själv dåJag har försökt med alla. Det är bara den petroliumfärgade som gäller.