En riktig skönhet den där. Får kanske bli något åt det hållet till hösten (när frun lugnat sig). Har kört helt torrt på automatare. Endast quartz för tillfället men det är gött det med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktig skönhet den där. Får kanske bli något åt det hållet till hösten (när frun lugnat sig). Har kört helt torrt på automatare. Endast quartz för tillfället men det är gött det med
Grymt bra! GrattisDagen till ära!![]()
Ovanligt bäst! Referens, diameter på en sådan?
Blev man sugen,är det kopparOvanligt bäst! Referens, diameter på en sådan?
Stort tack, väldigt nöjdGrymt bra! Grattis
Modiferad 39mm Sea Dragon med visare och tavla från ZO9902. Lätt snyggaste versionen.Ovanligt bäst! Referens, diameter på en sådan?
Det råder härlig mångfald och samexistens mellan dyrkan av olika Zodiacperioder. Love it!!!En riktig skönhet den där. Får kanske bli något åt det hållet till hösten (när frun lugnat sig). Har kört helt torrt på automatare. Endast quartz för tillfället men det är gött det med.
Har ärligt talat inte reflekterat över det förrän du nämnde det. Men sjödraken bärs lite smidigare jämfört med gråvargen. Fast å andra sidan är jag väldigt förtjust i den.Tackar! Du som bär både en v wolf och en seadragon, hur upplever du skillnaden och då främst storleksmässigt? Suget efter att prova en v wolf blev nämligen stort så nu är en på ingång. Fruktansvärt förväntansfull
.
Rosé guldBlev man sugen,är det koppar
Låter bra tycker jag och stort tack för riktigt bra jämförelsebilder.![]()
![]()
Har ärligt talat inte reflekterat över det förrän du nämnde det. Men sjödraken bärs lite smidigare jämfört med gråvargen. Fast å andra sidan är jag väldigt förtjust i den.
Ojojoj vore nåtRosé guld
Sedan kan ju en chrono upplevas som mindre pga mycket som händer på tavlan, omvänt med en clean tavla. Oavsett måste man ha minst en zodiacLåter bra tycker jag och stort tack för riktigt bra jämförelsebilder.
Har den under bevakning, grönt är snyggt som fåNu jävlar Sea Dragon Chronoquartz fans!!!
En av de riktigt ovanliga färgerna på Tratten.
Må bäste man vinna!![]()
Så sant men du skrev nog lite fel på slutet.Sedan kan ju en chrono upplevas som mindre pga mycket som händer på tavlan, omvänt med en clean tavla. Oavsett måste man ha minst en zodiac![]()
Vill så det värker men vågar inte. Frugan har letat upp en fin dunge i skogen bakom huset, som det står mitt namn på sa honNu jävlar Sea Dragon Chronoquartz fans!!!
Må bäste man vinna!![]()
HahahahaVill så det värker men vågar inte. Frugan har letat upp en fin dunge i skogen bakom huset, som det står mitt namn på sa hon.
En klassiker som påminner om trådens begynnelseNu jävlar Sea Dragon Chronoquartz fans!!!
Må bäste man vinna!![]()
Du står mellan två drakar så att sägaVill så det värker men vågar inte. Frugan har letat upp en fin dunge i skogen bakom huset, som det står mitt namn på sa hon.
Ja här osar definitivt svavel och jag har inte tänt någon tändsticka. Då är det läge att dra öronen åt sig eftersom drakarna på handleden luktar vaniljDu står mellan två drakar så att säga![]()
Efter spontangoogling på refnummer med början på 01(porr) så har du lyckats göra en ZO9908Modiferad 39mm Sea Dragon med visare och tavla från ZO9902. Lätt snyggaste versionen.
Fantastisk! Underbar bild!
Grönt är såå skönt! Bildbevis på måndagHar den under bevakning, grönt är snyggt som få
Den där är så sjuuukt bra. Bilden ser ut som tagen ur en katalog dessutom. Kudos.
Får se om min tajta studentbudget håller, med möbelköp på ingång ocksåGrönt är såå skönt! Bildbevis på måndag
Minus den förhatliga bezeln.Efter spontangoogling på refnummer med början på 01(porr) så har du lyckats göra en ZO9908![]()
Jag rättar mig själv:Minus den förhatliga bezeln.
Thet almost got it right...
Verkar ok rätt varmt ute nu.Vill så det värker men vågar inte. Frugan har letat upp en fin dunge i skogen bakom huset, som det står mitt namn på sa hon.