• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Ger dig 2 extra likes för en seriös motivering. Viktiga poäng om det väger över.
Håller med honom, du har ingen detalj på klockan som matchar med gummit, vitt/ljusgrönt/svart/grått// vore safe options. Men vem vet, du kanske har ett par orange shorts på dig :D

Nu var det dock först till 3 likes vilket Tropic uppnått även utan Erics kärlek till Zodiac ;)

Lite inspiration till miljön från förra året. Tänk klocka och miljö.
140F986C-C311-4311-BE37-56BA3CF5D4A1.jpeg
03FE4A8D-A9D3-4AD5-A3B8-3157178218AD.jpeg
3058D820-5A06-41B7-8C86-84000925DCC8.jpeg
Var först inne på tropic men ändrade mig. Kör på Borealis. Satan i gatan vad somrigt
Även om bandet syns mycket så överglänser det absolut inte den makalösa klockan :).

4-2 till tropic. De bombastiska motiven från @Crentus ger 1 like men för att göra det mer spännande ger jag @Nilas 2 poäng för sommarkopplingen.
5-4 till tropic nu först till 6

Jag har en hel drös! Men saknar ett olivgrönt gummi från Zodiac som skulle passa ovanligt bäst. Tror jag...
Dock är Borealis det bästa gummit på planeten bekvämlighetsmässigt. Får ta med min verktygslåda med Bergeonverktyg:)
Alltså är man ute efter att färgkominera klocka/armband tillsammans med stilrent så är är ju, imo, ett svart tropic som är det självklara valet. Dock är ju det orangea mycket uppkäftigare. Så rent krasst går det inte att välja mellan de två utan det handlar mer om humör för tillfället.

Tillbaka
Topp