Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vatten under broarna kompis. Nu gör vi som Ers Majonäs Honungen och vänder blad...Äntligen kan jag hämta ut min Zodiac som varit på ruckning. (I Tyskland som det verkar)
Nu kan sekten avsluta sitt straff mot mig med bildexplosioner för mitt lidande
![]()
riktigt fin, grattis!!!Var som sagt tvungen att prova en V wolf och det är jag glad för att jag gjorde. Är inte så stor på handleden som jag trodde, vilket är bra. Fantastiskt robust, tung men välbalanserad. Byggkvaliten och finishen är makalöst bra för en klocka i denna prisklassen. Länken är riktigt stabil och smalnar av rejält vilket gör den riktigt bekväm. Skulle vilja kalla den för både "the beauty" och "the beast" eftersom den är riktigt snygg, samtidigt som den är lite lätt aggressiv och mäktig i sitt utseende.
Helnöjd.
![]()
Tackar! En mycket trevlig bekantskap utan tvekan. Riktigt nöjd, men det är jag med alla mina ZodiacsRi
riktigt fin, grattis!!!
I know, right. Den sitter som le smäck.Nu är väntan över, tack o lov. Klockan sitter på armen och jag njuter av mina första intryck. Välbyggd, läcker och mycket bekväm. Något mindre än mina vanliga dykare men det känns helt rätt och perfekt. Vilken fullträff till klocka. Tack Nilas för en angenäm affär.![]()
Den riktigt stilig. Den är ännu bättre utan datum än med imo.Bara för att...
![]()
![]()
![]()
Den är fan inte dum...tom Mercedes visaren funkar, kanske skulle prova en sån...också. Listan börjar bli lång nu...och dyrVar som sagt tvungen att prova en V wolf och det är jag glad för att jag gjorde. Är inte så stor på handleden som jag trodde, vilket är bra. Fantastiskt robust, tung men välbalanserad. Byggkvaliten och finishen är makalöst bra för en klocka i denna prisklassen. Länken är riktigt stabil och smalnar av rejält vilket gör den riktigt bekväm. Skulle vilja kalla den för både "the beauty" och "the beast" eftersom den är riktigt snygg, samtidigt som den är lite lätt aggressiv och mäktig i sitt utseende.
Helnöjd.
![]()
Ja det är en riktig skönhet. Som sagt njut av den riktigt ordentligt. Tackar tillbaka för en mycket trevlig och smidig affärNu är väntan över, tack o lov. Klockan sitter på armen och jag njuter av mina första intryck. Välbyggd, läcker och mycket bekväm. Något mindre än mina vanliga dykare men det känns helt rätt och perfekt. Vilken fullträff till klocka. Tack Nilas för en angenäm affär.![]()
Den är riktigt vass den därBara för att...
![]()
![]()
![]()
Grattis! Vad roligt för digNu är väntan över, tack o lov. Klockan sitter på armen och jag njuter av mina första intryck. Välbyggd, läcker och mycket bekväm. Något mindre än mina vanliga dykare men det känns helt rätt och perfekt. Vilken fullträff till klocka. Tack Nilas för en angenäm affär.![]()
Nice! Många compressors. Inte undra på...![]()
Trevlig minihelg zodimaniacs!
Tack den är grann och härlig. Extremt bekväm och väger absolut ingenting. Strax skall gummiband för sommaren testas...Den är riktigt vass den där.
Motivera gärna med kommentarPostar strax 2 alternativ till armband i gummi. Först till 3 likes monteras, wrist shot, och testas imorgon. Tänk Italien och Ischia på ett familjehotell som drivs av 2 bröder och en syster. Solnedgångar med utsikt över medelhavet och neapelbukten med Neapel och Vesuvius (inte pizzan) i bakgrunden. Vad tycker ni fungerar bäst i kombon poolhäng, utflykt med båt samt mysiga middagar med sin respektive.
Gilla inte förrän ni sett båda alternativen![]()
Ger dig 2 extra likes för en seriös motivering. Viktiga poäng om det väger över.Mer klassisk. Fokus hamnar på klockan. Blir bra med ett glas vin på kvällskvisten. Det orangea bandet tar över för mycket. Mina 2 ören.