Känsliga tittare varnas!
Färg-shock!
Färg-shock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häftigt! Kombinationen av draken och bandet kan du kalla för "total extas". Lägg till lite Led Zeppelin och kanske en surfbräda så ser du snart trappan till himlenKänsliga tittare varnas!
![]()
Färg-shock!
Total extas- det behåller vi!Häftigt! Kombinationen av draken och bandet kan du kalla för "total extas". Lägg till lite Led Zeppelin och kanske en surfbräda så ser du snart trappan till himlen.
Ja det kan jag tänka mig och bada ska den få göra...så länge det är 25+ i vattnetRiktigt trevlig och en perfekt badkompis.
Sitter som en smäck på gummi.
HerrejeflarKänsliga tittare varnas!
![]()
Färg-shock!
Stadig pjäs! Men satan vad läcker den är. Du har en jäkla trevlig uppställning att sporta för tillfälletHar tittat på fantastisk tennis och kan därför säga att jag "sportar" denna idag. Ordet som emellanåt används på forumet och som jag aldrig förstått mig på i annat sammanhang än när det gäller idrott.
Kanske en storstadsgrej, inte vet jag.
Nu sa jag det i allafall.
![]()
Tackar för det, men det medför ju tyvärr en hel del problem också. Vet ju för tusan inte vad jag ska väljaStadig pjäs! Men satan vad läcker den är. Du har en jäkla trevlig uppställning att sporta för tillfället![]()
Ole, dole, doff uppkom av en anledning. Grundaren hade för många klockor, kör på det varje morgon!Tackar för det, men det medför ju tyvärr en hel del problem också. Vet ju för tusan inte vad jag ska välja. Sen är det ju så att det finns alltid mer att önska och jakten är halva nöjet som det heter, och visst stämmer det
.
( Mitt tusende inlägg)
Tack! Ja det får nog bli en kall att fira med.Ole, dole, doff uppkom av en anledning. Grundaren hade för många klockor, kör på det varje morgon!
Så är det, man blir aldrig nöjd. Alltid på jakt efter nästa, på gott och ont! Mest gott!
Grattis till inlägg numero 1000! Det är en stor dag, tycker gott du kan fira med en GT alternativt kall öl- det är du värd!![]()
Samma där, man söker alltid en ursäkt eller anledning för att ta en kall eller köpa klockor.Tack! Ja det får nog bli en kall att fira med.
Sitter aldrig fel men idag har jag ju en ursäkt.
Helt rätt och detsamma till digSamma där, man söker alltid en ursäkt eller anledning för att ta en kall eller köpa klockor.
Ha en skön kväll!
Fantastisk bild. Hur stor är den? Har du några mått?
Den är på 44mm, har 24mm mellan bandhornen (som inte finnsFantastisk bild. Hur stor är den? Har du några mått?
Sitter extremt begagligt på original gummi !Den är på 44mm, har 24mm mellan bandhornen (som inte finns) och 13mm hög enligt mina mätningar. Känns absolut inte så stor på handleden som jag trodde den skulle göra. Frånvaron av bandhorn är nog en del av anledningen till det. Mycket välbalanserad och skön att bära, iallafall på länk. Har ingen aning om hur den beter sig på gummi. En sak vet jag och det är att den käkar späda kontorsdykare utan att ens behöva rapa efteråt
.
Man tackar. Knäckande fet.Den är på 44mm, har 24mm mellan bandhornen (som inte finns) och 13mm hög enligt mina mätningar. Känns absolut inte så stor på handleden som jag trodde den skulle göra. Frånvaron av bandhorn är nog en del av anledningen till det. Mycket välbalanserad och skön att bära, iallafall på länk. Har ingen aning om hur den beter sig på gummi. En sak vet jag och det är att den käkar späda kontorsdykare utan att ens behöva rapa efteråt
.
Riktigt stöddigHar tittat på fantastisk tennis och kan därför säga att jag "sportar" denna idag. Ordet som emellanåt används på forumet och som jag aldrig förstått mig på i annat sammanhang än när det gäller idrott.
Kanske en storstadsgrej, inte vet jag.
Nu sa jag det i allafall.
![]()
Grattis till 1000 inläggTackar för det, men det medför ju tyvärr en hel del problem också. Vet ju för tusan inte vad jag ska välja. Sen är det ju så att det finns alltid mer att önska och jakten är halva nöjet som det heter, och visst stämmer det
.
( Mitt tusende inlägg)
Tackar, men ingen större bedrift. Har tagit mig nästan fyra årGrattis till 1000 inlägg![]()
Kan bli riktigt bra! Var hittar du en sådan?Vad tror panelen om den här länken till min SD?
![]()
Geckotas länk, finns via watchgecko. Mycket att välja på, nu var tyvärr denna slutsåld. Men finns mycket annat också..Kan bli riktigt bra! Var hittar du en sådan?
Älska gillestuga!...hit till forumets hemtrevliga och enda gillestuga, där det blandas högt och lågt och ingen gnäller och klagar utan hjälper till om det går istället.
Hubba, hubba, hubba...Svidar om på getingen och provar på länk.
Blev lite mindre "toolig" och mer uppklädd.
![]()
Makalöst bra i färgsättningen måste jag säga. Har redan ett par gånger fått frågan om vad det är för snygg klocka. Designern till den ska vara mycket nöjdHubba, hubba, hubba...
Det där var snaskigt, snuskigt och provocerande porrigt.
Är inte helt förtjust i raka ändlänkar med snygg är den.Vad tror panelen om den här länken till min SD?
![]()
Länken är snygg. Har man ett gummi så är det ju rakt avslut mot boetten och det ser bra ut så det borde funka. Har för mig att jag sett en dragon i tråden med rakt avslutande länk, eller om det var i säljes.Vad tror panelen om den här länken till min SD?
![]()