• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Känsliga tittare varnas!

0D057759-833D-40C8-9676-1DCBE1C93A5C.jpeg

Färg-shock!

Har tittat på fantastisk tennis och kan därför säga att jag "sportar" denna idag. Ordet som emellanåt används på forumet och som jag aldrig förstått mig på i annat sammanhang än när det gäller idrott.
Kanske en storstadsgrej, inte vet jag.
Nu sa jag det i allafall :).
PSX_20180610_175221.jpg

Har tittat på fantastisk tennis och kan därför säga att jag "sportar" denna idag. Ordet som emellanåt används på forumet och som jag aldrig förstått mig på i annat sammanhang än när det gäller idrott.
Kanske en storstadsgrej, inte vet jag.
Nu sa jag det i allafall :).
PSX_20180610_175221.jpg
Stadig pjäs! Men satan vad läcker den är. Du har en jäkla trevlig uppställning att sporta för tillfället ;)

Stadig pjäs! Men satan vad läcker den är. Du har en jäkla trevlig uppställning att sporta för tillfället ;)
Tackar för det, men det medför ju tyvärr en hel del problem också. Vet ju för tusan inte vad jag ska välja :D. Sen är det ju så att det finns alltid mer att önska och jakten är halva nöjet som det heter, och visst stämmer det :).

( Mitt tusende inlägg :):D:cigar::cigar:)

Tackar för det, men det medför ju tyvärr en hel del problem också. Vet ju för tusan inte vad jag ska välja :D. Sen är det ju så att det finns alltid mer att önska och jakten är halva nöjet som det heter, och visst stämmer det :).

( Mitt tusende inlägg :):D:cigar::cigar:)
Ole, dole, doff uppkom av en anledning. Grundaren hade för många klockor, kör på det varje morgon! :D

Så är det, man blir aldrig nöjd. Alltid på jakt efter nästa, på gott och ont! Mest gott!

Grattis till inlägg numero 1000! Det är en stor dag, tycker gott du kan fira med en GT alternativt kall öl- det är du värd! :)

Ole, dole, doff uppkom av en anledning. Grundaren hade för många klockor, kör på det varje morgon! :D

Så är det, man blir aldrig nöjd. Alltid på jakt efter nästa, på gott och ont! Mest gott!

Grattis till inlägg numero 1000! Det är en stor dag, tycker gott du kan fira med en GT alternativt kall öl- det är du värd! :)
Tack! Ja det får nog bli en kall att fira med.
Sitter aldrig fel men idag har jag ju en ursäkt :).

Fantastisk bild. Hur stor är den? Har du några mått?
Den är på 44mm, har 24mm mellan bandhornen (som inte finns :)) och 13mm hög enligt mina mätningar. Känns absolut inte så stor på handleden som jag trodde den skulle göra. Frånvaron av bandhorn är nog en del av anledningen till det. Mycket välbalanserad och skön att bära, iallafall på länk. Har ingen aning om hur den beter sig på gummi. En sak vet jag och det är att den käkar späda kontorsdykare utan att ens behöva rapa efteråt :D.

Den är på 44mm, har 24mm mellan bandhornen (som inte finns :)) och 13mm hög enligt mina mätningar. Känns absolut inte så stor på handleden som jag trodde den skulle göra. Frånvaron av bandhorn är nog en del av anledningen till det. Mycket välbalanserad och skön att bära, iallafall på länk. Har ingen aning om hur den beter sig på gummi. En sak vet jag och det är att den käkar späda kontorsdykare utan att ens behöva rapa efteråt :D.
Sitter extremt begagligt på original gummi !

Man tackar. Knäckande fet.

Grattis till 1000 inlägg :D
Tackar, men ingen större bedrift. Har tagit mig nästan fyra år :D. Har i och för sig inte varit så aktiv tidigare som jag är nu. Inte så konstigt att aktiviteten har ökat när man nu har hittat hem som det känns, hit till forumets hemtrevliga och enda gillestuga, där det blandas högt och lågt och ingen gnäller och klagar utan hjälper till om det går istället. Jag säger som så, vem behöver Hyllan när man kan mysa i GilleZtugan :D.

Tillbaka
Topp