• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 45 26.2%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 29.1%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.4%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.4%

• Totala väljare
    172
Nytillskott i klocklådan. Charmig sak.
90DFACD0-F2DB-4CA4-973C-A0A79A1F1102.jpeg
Grattis! Härlig. Storlek på den?

Fan! Varit utan min lilla Zodiac i 2 dagar nu, känns som man tappat något, att man saknar något varje gång man tittar på armen. Tur den här tråden finns att gotta sig i under tiden, på onsdag vid lunch så åker SjöDraken på igen! :)

Fan! Varit utan min lilla Zodiac i 2 dagar nu, känns som man tappat något, att man saknar något varje gång man tittar på armen. Tur den här tråden finns att gotta sig i under tiden, på onsdag vid lunch så åker SjöDraken på igen! :)
Hade jag varit du så hade jag satt mig på flygplatsen någon dag tidigare, i hopp om att kanske få tidigare hemresa pga någon avbokning. Att gå cold turkey på det viset kan aldrig vara bra . Jag ska skona dig och visar därför bara länken :D.
PSX_20180530_205114.jpg

CF63583D-C9F1-4F53-A09B-A0DF355573B5.jpeg

Bestämt mig för att min Desert Falcon ( ZO4502 ) får gå vidare till nästa entusiast. Gärna någon på forumet och mer än gärna till någon i denna tråd. Förhoppningsvis har Eric inget emot att jag postar här först istället för köp och sälj.

Då jag inte har för avsikt att tjäna nått på Erics generositet avyttrar jag denna till samma pris som jag gav + lite extra för dom delar som införskaffats i efterhand vilket jag hoppas är acceptabelt. Dessa är ett i stort sett nytt Zuludiver 270 band ( bonetto ) samt ett helt nytt verk ( Ronda 5030.D ) ifall nått skulle inträffa i framtiden. Ett brukat svart / rött 22mm nato medföljer med om så önskas då jag inte har någon användning för den.

Klockan är i väldigt fint skick och för er som söker tidigare i tråden såldes den med knasig kronograf. Denna funkar nu som den ska och utan anmärkning. Håller tiden som en kvarts samt byter datum som den bör.

En förutsättning för köp är att dagligt bruk delges i denna tråd till nöje för oss alla :) Pm:a vid intresse.

2798D379-AA12-4141-8AC9-E82DB33D34AB.jpeg
0BCCB1D4-8DC8-4F24-958A-CD441C1C9FB3.jpeg

Senast ändrad:
Hur var det, fanns det någon som sitter på en länk till min SD och känner att nja, den där jeser90 verkar hyvens och hans klocka skulle vara jäkligt snygg på länk. Hit me up i så fall! :)

Ha nu en underbar helg allesammans!

Tillbaka
Topp