Grattis! Härlig. Storlek på den?Nytillskott i klocklådan. Charmig sak.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Härlig. Storlek på den?Nytillskott i klocklådan. Charmig sak.
![]()
40-41mm. Känns stor och bärs som MPSA Monnin.Grattis! Härlig. Storlek på den?
Grattis!!!!Nytillskott i klocklådan. Charmig sak.
![]()
Gratulerar! Den var riktigt bra.Nytillskott i klocklådan. Charmig sak.
![]()
It looks really great. Im not a fan of meshbracelets but a bold and heavy sharkmesh would be really nice i thinkSea wolf jubilee strap on super sea wolf watch? What do you think ? This is better or the mesh strap is better?
![]()
With that comparison, I actually prefer the jubilee. Nice match! And cool watch!This is 4.3 mm thick mesh geckota (staib maybe better, but 3 time the price)
Maybe thi is a better comparison picture
![]()
I agreeWith that comparison, I actually prefer the jubilee. Nice match! And cool watch!![]()
Mesh is perfect!This is 4.3 mm thick mesh geckota (staib maybe better, but 3 time the price)
![]()
A good comparison picture and i vote for the jubilee.This is 4.3 mm thick mesh geckota (staib maybe better, but 3 time the price)
![]()
Hade jag varit du så hade jag satt mig på flygplatsen någon dag tidigare, i hopp om att kanske få tidigare hemresa pga någon avbokning. Att gå cold turkey på det viset kan aldrig vara bra . Jag ska skona dig och visar därför bara länkenFan! Varit utan min lilla Zodiac i 2 dagar nu, känns som man tappat något, att man saknar något varje gång man tittar på armen. Tur den här tråden finns att gotta sig i under tiden, på onsdag vid lunch så åker SjöDraken på igen!![]()
Inget köp ännu. Jag tror inte Topper har varianten med länk faktisktVar handlar du? Topper?
Maila dom. De fixar den om den inte är slut hos Z.Inget köp ännu. Jag tror inte Topper har varianten med länk faktiskt
Retro deluxeSexy and I know it
![]()
Riktigt sexySexy and I know it
![]()
Nja.....En skönhet klär i allt...![]()
Inte? Färgen? Utseendet? Passform? All of the above?Nja.....
Ursäkta, men inget illa menat. Mesh är min rekommendation till en så fin dinka!Inte? Färgen? Utseendet? Passform? All of the above?
Tog absolut inte illa upp. Har beställt ett sharkmesh. Har inget i 20mm. Ska bli spännande att testa.Ursäkta, men inget illa menat. Mesh är min rekommendation till en så fin dinka!
Zodiacen kommer bättre till sin rätt om den är ensam på handledenEn skönhet klär i allt...![]()
Skitsnyggt.En skönhet klär i allt...![]()