@Ahmed @OntrackpiratenI have a red zuludrive leather for sale if you like.
Sorry, but I aint in it for a fancy colored mocka
Tack för erbjudandena, bra respons här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Ahmed @OntrackpiratenI have a red zuludrive leather for sale if you like.
Fyfan, det är i den här tråden någon erbjuder sig något sådant. Helt underbart, länken ser jätte fin ut- och det är ju till samma modell jag funderar över. Så jag tror bilderna talar för sig själv och att jag helt enkelt får beställa en, om inte du vill säljaEftersom detta är KS hyggligaste tråd så kan ni få låna min länk och pröva. Om måtten och stilen passar såklart.
Bandbredd? Har eventuellt! Mvh JoakimSom du känner är tyvärr matchningen off. NATO med färgerna röd eller sand letas efter, köper gärna om någon har till övers!
Jag är nöjd med den och vill behålla den. Men jag kan tänka mig en oysterlänk också i framtiden.Fyfan, det är i den här tråden någon erbjuder sig något sådant. Helt underbart, länken ser jätte fin ut- och det är ju till samma modell jag funderar över. Så jag tror bilderna talar för sig själv och att jag helt enkelt får beställa en, om inte du vill sälja?
I vilket fall som, stort tack för erbjudandet. Mycket snällt och generöst!![]()
20mm!Bandbredd? Har eventuellt! Mvh Joakim
Kollar ikväll och återkommer!
Jag har ett svart tropic-ish gummi med Zodiacspänne. Kanske kan det vara något?
Kanon!Kollar ikväll och återkommer!
Den som fick in mig i tråden från första början.. och du borde vetaJag har ett svart tropic-ish gummi med Zodiacspänne. Kanske kan det vara något?
Skicka gärna en bild över PM!
Edit; Klockan är jäkligt snygg alltså...
Sandfärgat zulu och svart/rött Nato. Tyvärr det enda jag har i 20mmSom du känner är tyvärr matchningen off. NATO med färgerna röd eller sand letas efter, köper gärna om någon har till övers!
Tyvärr är det sandfärgade för mörkt för att matcha med minutindikeringen, men tror jag och @Jeser90 har en lösning på ingång. Tack för att du tog dig tid!![]()
Sandfärgat zulu och svart/rött Nato. Tyvärr det enda jag har i 20mm
Den passar alltidLite grått väder idag, och då passar gråvargen perfekt![]()
Min säger hej!Skolavslutning i dag fick det bli den här![]()
Kanske är bara vi två?Min säger hej!![]()
Det ligger en med svart tavla på k&s.Kanske är bara vi två?
Hur ser handledsfördelningsplanen ut?Veckans resesällskap![]()
Hur går det för den underbart moddade Compressorn?Grym urmakare men kanske världens sämsta fotograf...
Här är min senaste mod färdigställd.![]()
Ser trevligt ut! Trevlig resaVeckans resesällskap![]()
Congrats! Really nice. A massive gathering of dragons in the thread right now
Jag har ingen tid...Hur går det för den underbart moddade Compressorn?
Trist!Jag har ingen tid...
Så jag hinner inte ens plocka upp skönheten.