50/50Hur ser handledsfördelningsplanen ut?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
50/50Hur ser handledsfördelningsplanen ut?![]()
Looks great, congratulations!
Man skulle ha ett mesch guld 20mm var hittar man det.Min säger hej!![]()
Singular?Man skulle ha ett mesch guld 20mm var hittar man det.
Bra att ha den brutala besten att vakta på ungdomen.Tältet klart. Studentfirande på gång till helgen.
![]()
Tror faktiskt jag tar wolfen istället. Kan bli hårda tagBra att ha den brutala besten att vakta på ungdomen.
Wolfen kan du ju även med fördel använda som ankare om vinden skulle tillta och vill ta med sig tältet.Tror faktiskt jag tar wolfen istället. Kan bli hårda tag.
Ja den duger till mycketWolfen kan du ju även med fördel använda som ankare om vinden skulle tillta och vill ta med sig tältet.
Ja men på med den. Den lider juDen här lilla rackaren har troget väntat på handledstid i drygt en vecka nu.
![]()
Du har så rätt! Nu sitter den på armen, tyvärr inget bildbevis nu i stunden.... Men den verkar trivas braJa men på med den. Den lider ju.
Nytt tillskott som i klocka hoppas jag du menar![]()
Vi sitter på en båt påväg hem till moder Svea och funderar på om det blivit något tillskott i familjen medan vi varit på resande fot...
En baksida som man inte behöver skämmas för. Vackert och premium rakt igenom. Baksida är nästan fel ord.Ni får en bild på baksidan istället för ett WS.
![]()
Det stämmerEn baksida som man inte behöver skämmas för. Vackert och premium rakt igenom. Baksida är nästan fel ord.
Vi säger så här "Zodiac - enda klockan med två framsidor".
Haha ja jag medNytt tillskott som i klocka hoppas jag du menar![]()
Min hälsar från Sveriges sunkigaste motellEn kvällsbild för kvällspigga.
"Getingen" redo att sticka med sin långa gula tagg.
![]()
Håller också på att få ett sug efter den, vid första anblick var jag " Nej tack... " men nu börjar det verkligen smyga sig på, den är riktigt schyst.Alltså, jag håller på att jobba upp ett osunt sug kring Olympos.![]()
Jag har aldrig ägnat den historiska något särskilt intresse men nu...
Den känns bara mer och mer nödvändig. Lika egen Zodiac design som Sea Wolf och Astrograph.![]()
Håller med till fullo. Mycket trevlig dinka!Alltså, jag håller på att jobba upp ett osunt sug kring Olympos.![]()
Den känns bara mer och mer nödvändig. Lika egen Zodiac design som Sea Wolf och Astrograph.![]()
Riktigt bra design tar ett slag att smälta. Som @Morotsmannen alltid säger...Alltså, jag håller på att jobba upp ett osunt sug kring Olympos.![]()