Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig!Dagens följeslagare säger hej.![]()
congrats![]()
![]()
Var tvungen att kolla vad the fuzz was all about...
Thankscongrats
Mycket bra! Vad tycks?![]()
![]()
Stort grattis! Där kom den. En riktig sommardrake![]()
![]()
Kul, stort grattis? Så vad är dina första intryck?![]()
![]()
Faktiskt betydligt bättre än jag trodde. Bra vikt (trots quartz), gedigen byggkvalitet som nämnts många gånger förut här och allmänt bra kvalitativ känsla på armen. Så bara positivt.Mycket bra! Vad tycks?
Tackar! Jajamen. Har ett orange Bonetto som jag tror kommer ta den till skrämmande sommarskrikiga höjderStort grattis! Där kom den. En riktig sommardrake.
Tack för det. Har iofs bara haft på mig den under matchen ikväll men den känns kanon. Ska väl mest komma över mig själv och min tro att dinkor med automatiska verk är "bättre"Kul, stort grattis? Så vad är dina första intryck?
Gött. Du kommer inte att behöva solen för att få en bränna med den kombonTackar! Jajamen. Har ett orange Bonetto som kommer ta den till skrämmande sommarskrikiga höjder.
Haha ja dom kommer säkerligenGött. Du kommer inte att behöva solen för att få en bränna med den kombon.
Ser fram emot bilder, måste bara hitta mina
solbrillor först.
Hyfsat mögligVintage idag!
![]()
Väldigt möglig! Används inte ofta, men ibland.. Den är rätt mysig att ta fram då och då..Hyfsat möglig![]()
SD always nice in any color![]()
Grönt käns ändå hyfsat skönt
Blev tvungen att gräva fram ett sharkmesh efter din bild![]()
I still prefer the OEM bracelet, on this v-wolf color combination![]()
![]()
Blev tvungen att gräva fram ett sharkmesh efter din bild
Ser mäktigt ut och det trots att jag normalt inte gillar meshDå kör vi![]()
Sommar! Snyggt![]()
Det gjorde du rätt i, fett med mesh. Dock så är det ett milanese mesh på min![]()
![]()
Blev tvungen att gräva fram ett sharkmesh efter din bild